رئیس مجمع نمایندگان گیلان خبر داد؛

اعتباراتی برای نشر آثار و موزه دفاع مقدس استان اختصاص می‌یابد

«گودرزوند چگینی» با تأکید بر تخصیص اعتبارات لازم در خصوص توسعه فرهنگ و موزه دفاع مقدس در گیلان گفت: از محل اعتبار نمایندگان اعتباراتی را برای توسعه و حفظ و نشر آثار ارزش‌های دفاع و موزه دفاع مقدس اختصاص خواهیم داد.
کد خبر: ۶۸۲۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳ - 03August 2024

اعتباراتی برای نشر آثار و موزه دفاع مقدس استان اختصاص می‌یابدبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «مهرداد گودرزوند چگینی» رئیس مجمع نمایندگان گیلان امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن اجتماعات اداره‌کل حفظ آثار با اشاره به رتبه دوم گیلان در حفظ و نشر آثار ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: طی سه سال گذشته و با همت دولت سیزدهم اقدامات خوبی در حوزه توسعه موزه دفاع مقدس در گیلان انجام شده و از همین جا از مدیرکل حفظ نشر و آثار ارزش‌های دفاع مقدس و استاندار گیلان نهایت تشکر را دارم.

وی با تأکید بر تخصیص اعتبارات لازم در خصوص توسعه فرهنگ و موزه دفاع مقدس در گیلان گفت: در قانون بودجه توجه جدی به فرهنگ و هنر به ویژه هنر‌های اسلامی شده است به طوری که یک درصد از هزینه کرد شرکت‌های دولتی باید به حوزه فرهنگ تخصیص یابد و تمامی شرکت‌ها موظفند به آن عمل کنند.

به گفته عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، از محل اعتبار نمایندگان اعتباراتی را برای توسعه حفظ نشر و آثار ارزش‌های دفاع و موزه دفاع مقدس اختصاص خواهیم داد.

چگینی با بیان اینکه مجلس نگاه ویژه‌ای به شهدا و فرهنگ شهید داشته است، افزود: مجلس در این مدت اقدامات بسیار خوبی را در راستای تکریم شهدا و خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان انجام داده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار