تقدیر از خانواده دو شهید در دومین کنگره بانوان تاثیرگذار استان قم

مادر شهید معماریان و همسر شهید مصائبی در دومین کنگره بانوان تاثیرگذار استان، مورد تقدیر قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۸۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۴ - 03August 2024

تقدیر از خانواده دو شهید در دومین کنگره بانوان تاثیرگذار استان قمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، دومین کنگره بانوان تاثیرگذار استان قم در عرصه‌های مختلف، امروز با حضور سیدمحمد آقامیری استاندار قم و آیت الله سیدمحمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان و تولیت حرم حضرت معصومه (س)، در سالن کرامت استانداری برگزار شد.

آیت الله سعیدی طی سخنانی در این کنگره با اشاره به اینکه زنان نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند، اظهار داشت: زنان جایگاه شناخته شده‌ای دارند و هر نظریه‌پردازی که وجود زن را نادیده بگیرد، به انحراف رفته است.

وی یکی از جلوه‌های تاثیرگذاری زن را تولد، تربیت و تغذیه انسان دانست و افزود: یکی از بزرگترین آثاری که یک زن از خود به جای می‌گذارد، تولید انسان است، و این مقام بالایی می‌باشد.

استاندار قم نیز عنوان کرد: دلاورمردانی که در هشت سال دفاع مقدس، مرزها، دین، ایمان و ناموس ما را حفظ نمودند، در دامان مادران تاثیرگذار پرورش پیدا کردند.

وی ادامه داد: مادرانی که حتی تا چهار شهید نیز تقدیم انقلاب کردند، باز هم از حمایت نظام‌اسلامی دست بر نمی‌دارند.

در این کنگره از بانوان برگزیده در ۱۰ کارگروه فرهنگ و هنر، فعالیت‌های اجتماعی، پژوهش و فناوری، حکمرانی و سیاستگذاری، ایثار و شهادت، اقتصاد، ورزش، رسانه و گفتمان سازی، تعلیم و تربیت و بین الملل با اهداء هدایایی تجلیل شد.

فاطمه رضایی همسر شهید بهمن مصائبی و اشرف السادات منتظری مادر شهید محمد معماریان، چهره‌های برگزیده‌ای بودند که به عنوان بانوان تاثیرگذار در کارگروه ایثار و شهادت، معرفی و تجلیل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها