رئیس جهاد دانشگاهی لرستان:

فرهنگ جهادی در جهاد دانشگاهی جریان دارد

فر امرزیان گفت: فرهنگ جهادی در جهاد دانشگاهی جریان دارد.
کد خبر: ۶۸۲۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۰ - 04August 2024

فرهنگ جهادی در جهاد دانشگاهی جریان داردبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، فرهاد فرامرزیان امروز در مراسم افتتاح دبیرخانه قرارگاه جهادی دانشجویی شهید ابراهیم هادی در جهاد دانشگاهی لرستان که به مناسبت فرارسیدن سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی برگزار شد، اظهار داشت: این نهاد بودجه دولتی در اختیار ندارد و اغلب فعالیت‌های خود را از طریق کسب درآمد به‌واسطه خدمات و محصولات ارائه‌ شده انجام می‌دهد تا بتواند خدمات بیشتری به مردم بدهد که این یک نمونه از فرهنگ جهادی است..

وی بیان کرد: فرهنگ و مدیریت جهادی برخاسته از یک جریان بالنده و ارزشمند در سطح جامعه است و تمامی هم و غم ما در جهاد دانشگاهی انجام فعالیت‌های جهادی و منحصربه‌فرد است.

فرامرزیان در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت: جهاد دانشگاهی همواره دغدغه‌های جدی در حوزۀ ترویج گفتمان و حرکت جهادی در بین دانشجویان داشته و دارد.

وی افزود: جهاد دانشگاهی در سال‌هایی که کمتر به این موضوع توجه می‌شد، تلاش کرد حرکتی را آغاز و این نگاه را در جامعه دانشگاهی ترویج دهد.

این مسئول یادآور شد: با توجه به نگاه مثبت جامعۀ دانشگاهی به حرکت‌های جهادی، لازم است مجموعه‌هایی که در حوزه فرهنگی، اجتماعی جوانان و دانشجویان فعالیت می‌کنند، با هم‌افزایی بیشتر در این حوزه قدم بر دارند.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان تصریح کرد: تلاش مجموعه جهاد دانشگاهی و سازمان دانشجویان به عنوان شبکه فراگیر دانشجویی جهاد دانشگاهی در لرستان و کشور بر این است که فرهنگ و الگوی جهادی را به یک گفتمان همگانی تبدیل کنیم.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم امیررضا نظری شیخی به عنوان دبیر قرارگاه فعالیت‌های جهادی و خیریه‌ دانشگاهیان لرستان معرفی و منصوب شد.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها