فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

استقبال از زائران پاکستانی اربعین مهمترین اقدام فرهنگی سیستان و بلوچستان

سرتیپ «شفائی» گفت: مهم‌ترین اقدام فرهنگی این ایام در استان سیستان و بلوچستان، استقبال از زائران پاکستانی اربعین است.
کد خبر: ۶۸۲۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳ - 04August 2024

استقبال از زائران پاکستانی مهمترین اقدام فرهنگی سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سرتیپ پاسدار «احمد شفائی» فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در دیدار با جمعی از خادمان ستاد استقبال از زائران پاکستانی اربعین حسینی در زاهدان، ضمن تقدیر از فعالان این عرصه اظهار داشت: باید در این مسیر پربرکت هم افزایی بیشتر شود، خوشبختانه از ابتدای کار، این اقدام خیر با قوت آغاز شده و ادامه دارد، این حرکت فرصتی استثنایی برای خادمی اهل بیت هست و باید قدر آن دانسته شود.

فرمانده سپاه سلمان گفت: امروز با دعای خیر همه مسلمین عالم، این توفیق نصیب این جمع شده تا در این مسیر ارزشمند خادم باشیم، اگر نگاه ما غیر از خادمی باشد اشتباه رفته‌ایم، به امید خدا تا نفس داریم در این مسیر حضور داشته باشیم.

شفائی تصریح کرد: طی سالیان گذشته، تلاش‌های زیادی صورت گرفته تا از نقطه صفر به این وضعیت قابل قبول رسیده شد، امروز به واسطه اربعین حسینی دروازه‌ای در شرق کشور برای خدمت رسانی باز شده و اگر قدردان چنین ظرفیتی باشیم فوج عظیم زوار اهل بیت (ع) را در این نقطه از کشور شاهد خواهیم بود.

وی افزود: زوار پاکستانی، عاشقان دل سوخته اهل بیت (ع) و مردم ایران اسلامی هستند و امروز خدمت به این عزیزان توفیق عظیمی هست که نصیب مردم ما شده، سپاه پاسداران نیز تلاش دارد تا در این مسیر همراه باشد و همیشه با تمام توان و ظرفیت به میدان آمده است.

شفائی تاکید کرد: ظرفیت سپاه پاسداران، ظرفیت انقلاب اسلامی هست و باید در اختیار مسائل اولویت دار انقلاب هزینه شود، مهم‌ترین اقدام فرهنگی این ایام در سیستان و بلوچستان استقبال از زائرین پاکستانی اربعین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار