مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان:

جانبازان پیشتاز اعتلای ایران اسلامی هستند+ تصاویر

«اسدی» گفت: جانبازان سرافراز با وجود مشکلات و شرایط جسمانی با همان روحیه‌ای که در دوران دفاع مقدس داشتند، در راه اعتلای ایران اسلامی پیشگام و پیشتاز هستند.
کد خبر: ۶۸۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵ - 04August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، «جمال اسدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، «علی‌محمد زنگانه» استاندار گلستان، و «برزمینی» مدیرکل ورزش و جوانان استان امروز یکشنبه چهاردهم مرداد در نشست صمیمی با جمعی از جانبازان ورزشکار شهرستان گرگان بابیان اینکه جامعه نیازمند ترویج روحیه نشاط و شادابی است، اظهار داشت: جانبازان سرافراز با وجود مشکلات و شرایط جسمانی با همان روحیه ای که در دوران دفاع مقدس داشتند، در راه اعتلای ایران اسلامی پیشگام و پیشتاز هستند.

اسدی ادامه داد: جانبازان گران‌قدر باوجود مشکلات جسمی، باروحیه‌ای مثال‌زدنی و امیدوارانه و درخشان‌تر مسیر کمال را ادامه داده و در این راه نماد مقاومت و ایثار در جامعه شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان افزود: ما با افتخار خادم شما بزرگواران به معنای واقعی کلمه هستیم و برای حل مسائل و رفع مشکلات جانبازان به‌ویژه در حوزه ورزشی تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.

استاندار گلستان نیز در ادامه این نشست با اشاره به اینکه جانبازان در دوران دفاع مقدس، جسم و جان خود برای حفظ انقلاب، نظام و مردم نثار کردند، ابراز داشت: روحیه ایثار و فداکاری جانبازان و حفظ آمادگی و روحیه بعد از دوران دفاع مقدس، دشمنان را به وحشت می‌اندازد.

وی یادآور شد: ما باید از خانواده جانبازان که ایثارگرانه در کنار این بزرگ‌مردان ایستاده‌اند و همچنین از مسئولان نهادهای مرتبط به‌ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان که در حد توان، امکانات ورزشی را برای این عزیزان فراهم کردند، قدردانی کنیم.

علی‌محمد زنگانه بابیان اینکه نثار جسم و جان درراه انقلاب و نظام، بزرگ‌ترین جهادی بود که جانبازان به‌فرمان امام راحل انجام دادند، عنوان کرد: ما به خادمی جانبازان افتخار می‌کنیم و در این راستا هر چه از دستمان برآید، انجام می‌دهیم.

در پایان این نشست جانبازان مشکلات خود را در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه ورزشی مطرح کرده و خواستار پیگیری مجدانه آن توسط مسئولان شدند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار