با حکم پزشکیان؛

«شهرام دبیری» معاون پارلمانی رئیس‌ جمهور شد

مسعود پزشکیان در حکمی شهرام دبیری را به عنوان معاون امور مجلس رئیس جمهور منصوب کرد.
کد خبر: ۶۸۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱ - 04August 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور با صدور حکمی ضمن انتصاب «شهرام دبیری» به عنوان معاون امور مجلس رئیس جمهور اظهار داشت: امید است با همکاری حوزه امور مجلس دستگاه‌های اجرایی و تعامل با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری مدظله العالی و قانون برنامه توسعه با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم در تحقق اهداف دولت مجدانه بکوشید.

شهرام

متن حکم رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای شهرام دبیری

به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی را به سمت معاون امور مجلس رئیس جمهور منصوب می‌نمایم.

امید است با همکاری حوزه امور مجلس دستگاه‌های اجرایی و تعامل با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری مدظله العالی و قانون برنامه توسعه با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم در تحقق اهداف دولت مجدانه بکوشید.

توفیق جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

مسعود پزشکیان
رئیس جمهوری اسلامی ایران

به گزارش دفاع‌پرس، شهرام دبیری متولد سال ۱۳۳۹ در اسکو است؛ وی پزشک، مدیر و مؤسس باشگاه فرهنگی ورزشی دبیری تبریز و همچنین بیمارستان ولیعصر تبریز است.

دبیری در انتخابات دور سوم شورای شهر، به عنوان نفر اول به شورای شهر راه یافت و در دور چهارم نیز با کسب ۱۰۵ هزار و ۱۵۷ رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه پیدا کرد. او همچنین از سال ۱۳۹۱ تا سال ۱۳۹۶ از سوی اعضای شورای شهر تبریز، به عنوان رئیس این شورا برگزیده شد.

وی در حال حاضر رئیس شورای استان آذربایجان شرقی  و نماینده این استان در شورای عالی استان‌هاست.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار