مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور:

گسترش تفکر مقاومت موجب هراس رژیم صهیونیستی شده است

ابراهیم‌پور گفت: تفکر مقاومت در حال گسترش و جهانی شدن است و این روند به شدت موجب هراس رژیم اسرائیل و کشور‌های استکباری شده است.
کد خبر: ۶۸۲۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲ - 04August 2024

گسترش تفکر مقاومت موجب هراس رژیم صهیونیستی شده استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «عظیم ابراهیم‌پور» مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور در همایش بصیرتی که به مناسبت شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس که با حضور کارکنان لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر در نمازخانه این لشکر برگزار شد، اظهار داشت: در دنیا نزاع جدی بین مکتب اسلام و جریان استکباری و صهیونیسم وجود دارد و جریان انقلاب اسلامی و تفکر مقاومت که پرچمدار جبهه حق و مکتب اسلام در مواجه با صهیونیزم است.

وی ادامه داد: تفکر مقاومت در حال گسترش و جهانی شدن است و این روند به شدت موجب هراس رژیم اسرائیل و کشور‌های استکباری شده است.

مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور خاطرنشان کرد: نظم نوینی در جهان در حال شکل‌گیری است که این نظم دارای شاخصه‌هایی همچون انزوای آمریکا و انتقال قدرت علمی، اقتصادی و سیاسی از غرب و اروپا به شرق و آسیا و گسترش تفکر و ایدئولوژی مقاومت در برابر سلطه‌گری است.

ابراهیم‌پور گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کشور‌ها در جهان به دو دسته سلطه‌گر و سلطه‌پذیر تقسیم می‌شدند که با شکل‌گیری انقلاب شکوهمند اسلامی این نهضت بزرگ مبدع منطق جدیدی به نام مقاومت در برابر سلطه‌گران شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار