مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران:

نظم نوین جهانی تا چند سال آینده شکل می‌گیرد/ اسرائیل به ۸۰ سالگی نمی‌رسد

حجت‌الاسلام طائب گفت: وضعیت اجتماعی و اقتصادی رژیم صهیونیستی نابه‌سامان است و اسرائیل به ۸۰ سالگی نمی‌رسد.
کد خبر: ۶۸۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶ - 04August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «حسین طائب» مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران امروز با حضور در جمع اساتید بسیجی کشور در مجتمع فرهنگی آموزشی امامت اظهار داشت: عملیات طوفان‌الاقصی اوج شکست رژیم صهیونیستی و آمریکا بود و قدرت سیاسی، امنیتی و اطلاعاتی آنها ضربه‌ای خورد که هرچه می‌کنند، نمی‌توانند آن را پوشش دهند.

نظم نوین جهانی تا چند سال آینده شکل می‌گیرد/ اسرائیل به ۸۰ سالگی نمی‌رسد

وی افزود: اسرائیل به دنبال جنگ با لبنان و ایران است تا پس از این شکست‌ها تصویر جدید از خود خلق کند و پای آمریکا را به این جنگ باز کند. نتانیاهو به دنبال اجازه از آمریکا برای حمله به لبنان بود که اجازه نگرفت، اما به او اجازه دادند که سران حماس و مقاومت را ترور کند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه اسرائیل می‌خواهد شکست در طوفان‌الاقصی را با جنگ منطقه‌ای و حضور آمریکا و غرب در این جنگ جبران کند، گفت: هدف جمهوری اسلامی در عملیات «وعده صادق» این بود که با توجه به شلیک شش موشک به کنسولگری ایران در سوریه چندین برابر آن از خاک ایران به اسرائیل ضربه وارد کند که این هدف با دقت انجام شد.

حجت‌الاسلام طائب تصریح کرد: غربی‌ها از کانال‌های مختلف به ایران پیام دادند که این ضربه را وارد نکند و هنگامی که متوجه شدند ایران در این ماجرا جدی است پیام دادند که با ملاحظه بزند و از موشک بالستیک استفاده نکند.

وی تأکید کرد: وضعیت اجتماعی و اقتصادی رژیم صهیونیستی نابه‌سامان است و اسرائیل به ۸۰ سالگی نمی‌رسد. این رژیم با اشتباه خود در ترور شهید هنیه یک ضربه غیرقابل پیش‌بینی خواهد خورد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: امروز مقاومت یک جبهه هماهنگ دارای آرایش جنگ نامتقارن است و عناصر آن از یمن تا عراق و لبنان هماهنگ عمل می‌کنند؛ اوج قدرت جبهه مقاومت را در زمان وعده صادق دیدند.

حجت‌الاسلام طائب با اشاره به نقشه دشمنان نظام نیز گفت: آنها می‌خواستند تا سال ۲۰۳۰ ایران یا منزوی و یا مجبور به سازش شود و می‌گفتند تا چند سال آینده، ایران از پس تأمین هزینه‌های اولیه کشور خود برنمی‌آید و محور مقاومت از بین خواهد رفت، اما محاسباتشان اشتباه بود و در آمد ایران از ۲۰ میلیارد دلار پیش‌بینی آنها به ۳۷ میلیارد دلار رسیده است.

وی با اشاره به این که نظم نوین جهانی تا چند سال آینده شکل می‌گیرد، خاطرنشان کرد: آمریکا در جهان منزوی می‌شود و قدرت علمی و فرهنگی از غرب به آسیا می‌رسد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه به نحوه تشکیل رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: اسرائیل شکل گرفت تا با اندیشه سیاسی اسلام در خاورمیانه مقابله و از قدرت گرفتن آن جلوگیری کند، اما انقلاب اسلامی این توطئه را نقش بر آب کرد. اسلام ۳۱ سال پس از تشکیل اسرائیل دارای پایگاه شد و انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) شکل گرفت.

حجت‌الاسلام طائب بیان داشت: پس از قدرت‌گیری جمهوری اسلامی، آمریکا اعلام خطر کرد و از سال ۲۰۰۱ با پشتوانه جمهوری‌خواهان و برای جلوگیری از افول، دست به حملات پیش دستانه زدند.

وی ادامه داد: آمریکا با پشت سر گذاشتن سازمان ملل و نهاد‌های بین المللی به حمله و تغییر دولت‌ها در کشور‌های خاورمیانه روی آورد تا قدرت را به نفع خود نگه دارد، اما با ایجاد جبهه مقاومت در منطقه در این امر موفق نبود.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز آمریکایی‌ها ایران را در کنار روسیه و چین تهدید جهانی خود می‌دانند و هژمونی جهانی خود را در حال فروپاشی می‌بینند.

حجت‌الاسلام طائب تأکید کرد: آمریکا با تهدید نظامی و فشار حداکثری، سعی در کنترل ایران داشت که هرگز موفق نشد و جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار