به‌همت دانشگاه ادیان و مذاهب؛

پویش «اربعین و همگرایی اسلامی و انسانی» برگزار می‌شود

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ادیان و مذاهب پویش «اربعین و همگرایی اسلامی و انسانی» را در رابطه با پیاده‌روی اربعین و صحنه‌هایی که در این مسیر توسط زوار امام حسین (ع) خلق می‌شود، برگزار می‌کند.
کد خبر: ۶۸۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸ - 04August 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، همزمان با ایام ماه محرم و قرار گرفتن در آستانه ماه صفر و حضور میلیونی مردم جهان از ادیان و مذاهب مختلف در کنگره اربعین حسینی (ع) و پیمودن مسیر ۸۰ کیلومتری نجف تا کربلا با پای پیاده و خلق صحنه‌های بی‌نظیر در این مسیر، دانشگاه ادیان و مذاهب برای نمایش این صحنه‌ها و بیان احساسات مردم از این رویداد دینی و مذهبی، اقدام به راه‌اندازی پویش «اربعین و همگرایی اسلامی و انسانی» کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان ماه صفر (۳۰ شهریور ۱۴۰۳) آثار خود را در قالب تصاویر، کلیپ کوتاه، مستند، موشن‌گرافی، عکس موبایلی، دل‌نوشته، متن ادبی، خاطره، داستان کوتاه و پادکست ارسال کنند.

پویش «اربعین و همگرایی اسلامی و انسانی» برگزار می‌شود

همچنین علاقه‌مندان آثار خود را به کانال معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ادیان و مذاهب در پیام‌رسان ایتا به نشانی farhangiadyan@ ارسال کنند تا منتشر شود.

برای شرکت در این رویداد به‌همراه ارسال اثر، مشخصات‌فردی و شماره تماس خود را نیز ارسال کنید. در پایان مهلت اعلام شده به قید قرعه به چند اثر برگزیده و برتر، جوایزی اهدا خواهد شد. شرکت در همه زمینه‌های این پویش برای تمامی عزاداران مراسم اربعین حسینی (ع) آزاد است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار