تجلیل از دبیران برتر سیزدهمین جشنواره امام رضا(ع)

دبیران برتر موضوعی سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل شدند.
کد خبر: ۶۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ - 30January 2016

تجلیل از دبیران برتر سیزدهمین جشنواره امام رضا(ع)

به گزارش گروه فرهنگی دفاع پرس، همزمان با نشست شورای سیاستگذاری چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) از هشت دبیر برگزیده در اجرای برنامه های موضوعی جشنواره سیزدهم امام رضا(ع) توسط علی جنتی تجلیل شدند.
احد جاودانی مدیر کل ارشاد استان مازندران و دبیر جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(ع)، علی غیاثی ندوشن مدیرکل ارشاد استان یزد و دبیر جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی در این مراسم تجلیل شدند.
همچنین جواد کارگران دهکردی مدیر کل ارشاد استان چهارمحال و بختیاری و دبیر جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی، حجت الاسلام محمدباقر کریمی مدیرکل ارشاد استان آذربایجان غربی و دبیر جشنواره شعر رضوی به زبان ترکی- آذری، فاضل عبادی مدیر کل ارشاد استان همدان و دبیر جشنواره شعر دوبیتی و رباعی رضوی، برزین ضرغامی مدیرکل ارشاد استان تهران و دبیر همایش علمی پژوهشی امام رضا(ع) و پاسخگویی قرآن به پرسش های عصر، حسین ثابت قدم مدیرکل ارشاد استان خراسان شمالی و دبیر جشنواره تئاتر رضوی و حمیده ماحوزی مدیرکل ارشاد استان بوشهر و دبیر جشنواره مشاعره رضوی تجلیل شدند.
بر اساس این گزارش، چهاردهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) از یکم تا یازدهم ذی القعده و همزمان با دهه کرامت، برابر با 14 تا 24 مرداد 1395 در تمام استان های کشور و 77 کشور جهان برگزار می شود.
افتتاحیه این رویداد معنوی همزمان با شب میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) در قم و اختتامیه این جشنواره نیز همزمان با شب میلاد با سعادت ثامن الحجج امام علی بن موسی الرضا(ع) با معرفی برگزیدگان و همچنین تجلیل از خادمان رضوی در شهر مقدس مشهد به کارخود پایان می دهد.
علاقه مندان برای ثبت نام و آگاهی از نحوه شرکت در هر یک از برنامه ها می توانند به وبگاه سه زبانه «شمس توس» به نشانی www.shamstoos.ir مراجعه کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار