شنیدن روایت‌هایی از داستان کربلا در مسیر راهپیمایی اربعین؛

برش‌هایی از کتاب «تشنه لبان» حمید گروگان صوتی می‌شود

برش‌هایی از کتاب «تشنه لبان» نوشته حمید گروگان با صدای نجم‌الدین شریعتی مجری و گوینده برنامه‌های صدا و سیما، در استودیو صدای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صوتی می‌شود.
کد خبر: ۶۸۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷ - 04August 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، برش‌هایی از کتاب «تشنه لبان» نوشته حمید گروگان با صدای نجم‌الدین شریعتی مجری و گوینده برنامه‌های صدا و سیما، در استودیو صدای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صوتی می‌شود. 

برش‌هایی از کتاب «تشنه لبان» حمید گروگان صوتی می‌شود

چنگیز صیاد صدابرداری و علیرضا منصوری صداگذاری کتاب صوتی «تشنه لبان» را بر عهده دارند.

این برش‌ها قرار است به صورت پادپخش(پادکست) روایتگر داستان‌هایی از کتاب تشنه‌لبان  و واقعه جانگداز حادثه عظیم کربلا باشد و در سکوهای اینترنتی ویژه پادپخش و فیلم منتشر شود.

مقتل بلند عاشورایی با عنوان «تشنه لبان» به نگارش حمید گروگان نویسنده سرشناس کتاب‌های کودک و نوجوان سال ۱۳۸۸ با زبانی روان و یک دست از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

نویسنده در این کتاب با رجوع به معتبرترین منابع تاریخ عاشورا، حوادث این روز بزرگ را با دقت و جز به جز روایت کرده، آن‌چنان که خواننده خود را در گرماگرم نبرد اصحاب سالار شهیدان با سپاه کفر می‌یابد و از مشاهده دلاوری‌های شهیدان کربلا به وجد آمده و بر مصیبت وارد شده به خاندان گرامی پیامبر اشک می‌ریزد.

 تصویرگری و صفحه‌آرایی چشمگیر این کتاب منحصر به فرد به گونه‌ای است که نمونه‌ای زیبا و به یاد ماندنی از هنر گرافیک و تصویر سازی ایران به نمایش گذاشته شده است.

 تصویرگری کتاب تشنه لبان را هاجر سلیمی‌نمین و طراحی گرافیک آن را کوروش پارسانژاد بر عهده داشته‌اند.

برش‌هایی از کتاب «تشنه لبان» حمید گروگان صوتی می‌شود

مرحله‌ی خوانش بخش‌هایی از این اثر در استودیو صدای کانون به زودی به پایان می‌رسد و به مناسبت اربعین حسینی از سوی اداره کل نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

این پادپخش‌ها به‌تدریج از طریق سکوهای داخلی و خارجی منتشر می‌شود تا همه علاقه‌مندان به‌ویژه نوجوانان و جوانانی که در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی شرکت می‌کنند، در مسیر حرکت خود این پرونده‌های صوتی را بشنوند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار