در موزه ملی انقلاب و دفاع مقدس؛

«عروس غزه» به نیمه راه رسید

پنجمین سوگواره «ریحانه‌های بهشتی» به همراه اجرای نمایش آیینی «عروس غزه» در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حال برگزاری است.
کد خبر: ۶۸۲۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱ - 05August 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، پنجمین سوگواره «ریحانه‌های بهشتی» توسط موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و موسسه فرهنگی هنری نسل امروز بهشتی با هدف انتقال پیام عدالت‌خواهی و مقاومت در برابر ظلم همراه با اجرای نمایشنامه آیینی «عروس غزه» و سرود از ۱۰ مرداد در محل مرکز همایش‌های بین المللی خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آغاز شده و تا ۱۹ مردادماه از ساعت ۱۹ الی ۲۲ ادامه دارد.

«عروس غزه» به نیمه راه رسید

در این اثر سعی گردیده که با بهره‌گیری از تکنیک‌های مدرن تئاتر و موسیقی آیینی، صحنه‌هایی از واقعه عاشورا را بازسازی کرده و همزمان به شباهت‌های این واقعه با حوادث جاری در فلسطین اشاره شود. این نمایشنامه با استقبال گسترده‌ای از سوی هنردوستان و منتقدان مواجه شده و بسیاری از آن به عنوان یکی از مهم‌ترین آثار هنری سال یاد می‌کنند.

«زینب عبدالرضا» تهیه کنندگی و «کمال مقدم» کارگردانی این نمایشنامه را بر عهده دارند. لازم به ذکر است تماشای این اثر رایگان بوده و علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام سازمانی تا ۱۹ مردادماه ۱۴۰۳ با شماره ۰۹۹۹۹۹۲۴۶۱۰ تماس و یا به نشانی اینترنتی www.evand.com مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار