برگزاری آیین اختتامیه مسابقات قرآن در پلیس گیلان

آیین اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر سی و چهارمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم کارکنان انتظامی و خانواده آنها برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۲۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۶ - 04August 2024

برگزاری آیین اختتامیه مسابقات قرآن در پلیس گیلانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، آیین اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر سی و چهارمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم سال ۱۴۰۳ با حضور کارکنان انتظامی و نفرات برتر در نمازخانه نورالزهرا (س) ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در حاشیه این مراسم با اشاره به برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم در روز‌های ۱۲ و ۱۳ تیر ماه سال جاری در ۱۴ رشته اعم از تحقیق، ترتیل، اذان، حفظ ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و حفظ کل، درک مفاهیم و نکات تفسیری سطح ۱، ۲، مفاهیم نهج البلاغه سطح ۱ و ۲  اظهار داشت: حدود ۴۰۰ نفر از کارکنان شاغل، وظیفه، خانواده‌ها و اعضای وابسته در سطح انتظامی، یگان ویژه و مرزبانی استان گیلان  حضور داشتند.

سردار ملکی در پایان با اشاره به اینکه از نفرات شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات ۸۰ نفر از متسابقین حائز رتبه‌‎های اول تا سوم شدند بیان داشت: پس از بررسی نمرات و تست مجدد از نفرات برتر، ۲۴ نماینده این استان به صورت قطعی  در مسابقات کشوری که برای کارکنان مرد و وظیفه در آذرماه و  برای خانواده‌ها و کارکنان شاغل زن در شهریورماه در مشهد مقدس  برگزار خواهد شد راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار