برگزیدگان مسابقات قرآن مازندران در بخش بانوان معرفی شدند

با پایان چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان مازندران در بخش بانوان، نفرات برتر آن در رده سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال امشب در امامزاده قاسم (ع) بابل معرفی شدند.
کد خبر: ۶۸۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶ - 04August 2024

برگزیدگان مسابقات قرآن مازندران در بخش بانوان معرفی شدندبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، با پایان چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان مازندران در بخش بانوان، نفرات برتر آن در رده سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال امشب در امامزاده قاسم (ع) بابل معرفی شدند.

در رشته تحقیق، رتبه اول «صنم گل‌نژاد» از بابل، رتبه دوم «معصومه ابدی» از بابل و رتبه سوم «سامره حیدری» از بابلسر و در رشته قرائت ترتیل رتبه اول «سعیده سیاری» از بابلسر، «زهرا کلبانی» از نوشهر و «آتنا وریانی» از ساری برتر شدند.

در رشته حفظ کل «رقیه رضایی» از ساری، «افسانه خانجانی» از نکا و «سید طاهره حسینی» از نوشهر به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته حفظ کل بانوان زیر ۱۸ سال، رتبه اول «فاطمه شیخ بهایی» از ساری، رتبه دوم «فاطمه ایومن» از بهشهر و نفر سوم «فاطمه یعقوبی اشرفی» از بهشهر و در رشته حفظ ۲۰ جز رتبه اول «محدثه یوسفی» از فریدونکنار، رتبه دوم «راضیه ملک پایین» از ساری و رتبه سوم «کیانا کتال» از قائمشهر شدند.

در رشته حفظ ۱۰ جز، رتبه اول «ساجده سعیدی» از بهشهر، رتبه دوم «فائزه پورجعفری» از آمل و نفر سوم «فاطمه اسماعیلی» از ساری و در رشته حفظ پنج جز رتبه اول «محدثه اسفندیاری» از ساری، رتبه دوم «سمیه فلاح» از نوشهر و رتبه سوم «نسیم کمال تبار» از بابل شدند.

همچنین در رشته دعاخوانی رتبه اول «سیده فاطمه میرجعغری» از بابلسر، رتبه دوم «صفورا یدالهی» از آمل و رتبه سوم «سمیه ذوالقدر» از بابلسر کسب کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار