معرفی نفرات برتر بخش برادران مسابقات قرآن مازندران

با پایان چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان مازندران در بخش برادران، نفرات برتر آن در رده سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال امشب اعلام شدند.
کد خبر: ۶۸۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۹ - 04August 2024

معرفی نفرات برتر بخش برادران مسابقات قرآن مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، با پایان چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان مازندران در بخش برادران، نفرات برتر آن در رده سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال امشب در امامزاده قاسم (ع) بابل اعلام شدند.

در رشته تحقیق بالای ۱۸ سال رتبه اول «سیدمحمد طا‌هایی» از آمل، رتبه دوم «محمد حسین آهنگری» از ساری و رتبه سوم «ساسان خانلرزاده» از بابل و در رشته تحقیق زیر ۱۸ سال رتبه اول «محسن زاهدی» از ساری، رتبه دوم «طه عسکرنژاد» از رامسر و رتبه سوم «مجتبی حسین‌زاده» از ساری معرفی شدند.

در رشته ترتیل رتبه اول «مهدی تاجور» از ساری، رتبه دوم «مجتبی علی آبادیان» از بابل و رتبه سوم «محمد رمضانی» از بابل و رشته حفظ کل برادران بالای ۱۸ سال رتبه اول «امیر حسین زرگری» از نکا، رتبه دوم «مهرداد اسماعیل‌زاده» از آمل و رتبه سوم را «محمد رضایی» از ساری کسب کرد.

در حفظ کل زیر ۱۸ سال رتبه اول «یاسین سیف الله پور» از آمل، رشته حفظ ۲۰ جز رتبه اول «محمد محسنی» از بهشهر، رتبه دوم «مهدی رستمی» از محمود آباد و رشته حفظ ۱۰ جز رتبه اول «محمد مهدی صفری» از ساری، رتبه دوم «سید حسین مرتضوی» از ساری انتخاب شدند.

در رشته اذان رتبه اول «محمدرضا انتظاریان» از جویبار، رتبه دوم «عباس صالحی» از آمل و رتبه سوم «مصطفی محمدپور» از آمل، رشته دعاخوانی برادران رتبه اول «حمیدرضا نجفی» از نوشهر، رتبه دوم امید «سعیدی کیاسری» از گلوگاه و رتبه سوم «محمد رفیعی» از بابل کسب کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها