مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران:

سایه‌سار قرآن بهترین و امن‌ترین مکان برای جامعه است

حجت الاسلام «حیدری جناسمی» با بیان اینکه سایه‌سار قرآن بهترین و امن‌ترین مکان برای جامعه است، گفت: در دورانی که خیلی از خانواده‌ها از آسیب‌های اجتماعی رنج می‌برند باید به پدران و مادران قرآنی افتخار کرد.
کد خبر: ۶۸۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۶ - 04August 2024

سایه‌سار قرآن بهترین و امن‌ترین مکان برای جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین «ابراهیم حیدری جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران امشب در آیین اختتامیه چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف مازندران که در آستانه امامزاده قاسم (ع) بابل برگزار شد، با بیان اینکه ما امسال در سطح کشور در برگزاری مسابقات قرآن رتبه‌های اول را داریم، اظهار داشت: سطح بالای این مسابقات نتیجه زحمات و تلاش همه مراکز قرآنی و همه دست‌اندارکارن حوزه قرآن کریم و مجموعه اوقاف استان است.

وی افزود: مازندارن را باید با چهره‌های قرآنی معرفی کرد و این استان از مؤسسات و مراکز خوبی برخوردار است و مؤسسه نورین بابل که میزبانی بخش بانوان این دوره از مسابقات استانی را بر عهده داشت با همت خود و کمک خیرین توانست به این جایگاه برسد. 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه سایه‌سار قرآن بهترین و امن‌ترین مکان برای جامعه است، افزود: در دورانی که خیلی از خانواده‌ها از آسیب‌های اجتماعی رنج می‌برند باید به پدران و مادران قرآنی افتخار کرد.

حجت الاسلام حیدری جناسمی گفت: بزرگترین سرمایه پدر و مادر تربیت فرزندان صالح است و چه تربیتی بهتر از تربیت بر سر سفره قرآن، که انسان را به سوی سعادت رهنمون می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار