نماینده ولی فقیه در مازندران:

کار تربیتی بزرگترین عبادت و خدمت است

آیت الله «محمدی لائینی» با بیان اینکه امروز کار تربیتی بزرگترین عبادت و خدمت است، گفت: تربیت خوب یک دانش‌آموز شاید منجر به تربیت رئیسی‌ها شود، فعالان این عرصه باید به همه گرما ببخشند.
کد خبر: ۶۸۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰ - 04August 2024

کار تربیتی بزرگترین عبادت و خدمت استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جلسه هیات امنای مدارس رضوی و باقرالعلوم (ع) اظهار داشت: گاهی امکانات بسیار ضعیف است ولی اگر در این امکانات کار درست و راضی‌کننده انجام شود هنر است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: یکی از نشانه‌های تربیت این است که بتوانید از حداقل امکانات حداکثر بهره‌برداری را داشته باشید، چون مدیریت جهادی انجام داده‌اید، از مدیریت جهادی بالاتر مدیریت استشهادی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در میان کمبود‌ها باید استعداد‌ها را به فعلیت برسانیم، آنوقت است که خدا راه‌ها را باز می‌کند، این به‌معنای این نیست که به فکر امکانات نباشیم، ولی هیچ وقتی هیچ مدرسه و موسسه، دستگاه و تشکیلاتی نمی‌شود که امکاناتش در حد بالا باشد باز هم باید از خودمان مایه بگذاریم.

این مسئول خواستار ادامه تعامل هیات امنای مدارس رضوی و باقرالعلوم (ع) با دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران شد و گفت: امروز کار تربیتی بزرگترین عبادت و خدمت است، تربیت خوب یک دانش‌آموز شاید منجر به تربیت رئیسی‌ها شود، فعالان این عرصه باید به همه گرما ببخشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار