معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران تأکید کرد؛

ضرورت معرفی کتاب فیلم‌ها در نمایشگاه ملی کتاب مازندران/ نوقلمان و نویسندگان دفاع مقدس تجلیل شوند

«عزیززاده گرجی» با تأکید بر اینکه کتاب فیلم‌ها در نمایشگاه ملی کتاب مازندران معرفی و بازنشر داده شوند، گفت: همچنین از نوقلمان و نویسندگان دفاع مقدس استان نیز تجلیل به عمل آید.
کد خبر: ۶۸۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۲ - 05August 2024

ضرورت معرفی کتاب فیلم‌ها در نمایشگاه ملی کتاب مازندران/ نوقلمان و نویسندگان دفاع مقدس تجلیل شوندبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «قاسم عزیززاده گرجی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران شب گذشته در جلسه هماهنگی سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، کنگره ملی شهدای استان با اشاره به اهمیت و جایگاه برپایی نمایشگاه کتاب تخصصی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: با توجه به اینکه این نمایشگاه قرار است با حضور ناشرین ملی برپاشود از این رو باید کمیته‌ها برای برپایی این رویداد دغدغه‌مند ورود کنند.

وی افزود: باید گردهمایی‌ها و نشست‌های تخصصی و عمومی با محوریت کتب دفاع مقدس در نمایشگاه برگزار شود.

عزیززاده گرجی به همزمانی برپایی نمایشگاه ملی کتاب مازندران با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها اشاره و بر لزوم زمینه سازی حضور این قشر آینده ساز در نمایشگاه تاکید کرد.

وی خواستار برگزاری نشست‌های نقد و بررسی و برپایی کارگاه‌های نویسندگی و تصویرگری با موضوع دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب شد و گفت: نو قلمان و نویسندگان دفاع مقدس باید تجلیل شوند.

عززیززاده گرجی بر لزوم دعوت از مولفین و نویسندگان برتر حوزه دفاع مقدس تاکید و اضافه کرد: کتاب فیلم‌ها نیز در نمایشگاه ملی کتاب مازندران معرفی و بازنشر داده شوند.

وی خواستار رونمایی کتاب‌های ملی در حوزه دفاع مقدس در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه شد و خاطرنشان کرد: تولیدات استانی در حوزه دفاع مقدس نیز روزانه در حاشیه بازدید علاقه‌مندان از نمایشگاه کتاب رونمایی و معرفی شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار