با حضور سرلشکر سلامی صورت گرفت؛

رونمایی از ۱۴ جلد کتاب درباره دکترین رزم و تاریخچه نیروی دریایی سپاه

با حضور فرمانده کل سپاه ۱۴ جلد کتاب با موضوع دکترین رزم و تاریخچه نیروی دریایی سپاه رونمایی شد.
کد خبر: ۶۸۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳ - 05August 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، با حضور سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه، دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه، سردار «عیسایی» معاون دانش و پژوهش سپاه و حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالحمید رئیسی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در ندسا، ۱۴ جلد کتاب با موضوع دکترین رزم نیروی دریایی سپاه، شامل تاریخچه‌ی پر افتخار این نیرو در سطوح مختلف رزم رونمایی شد.

۱۴ جلد کتاب تاریخچه نیروی دریایی سپاه رونمایی شد

دریادار دوم پاسدار «احمد راستی» مسئول مرکز مطالعات نیروی دریایی سپاه در مراسم رونمایی از این کتاب اظهار داشت: این کتاب‌ها بخشی از تاریخچه تاسیس و رویداد‌ها و افتخارات نیروی دریایی سپاه است که طی سه سال کار تحقیقاتی و مطالعاتی تدوین شده است.

وی با اشاره به ادامه مسیر تدوین تاریخچه شفاهی نیروی دریایی سپاه افزود: درصدد ایجاد گنجینه‌ای از رزم و دلاوری فرزندان ملت عزیزمان در دریا برای آیندگان هستیم تا جوانان ما بدانند در این نقطه‌ای که قرار داریم چه رنج‌ها و مصائبی پشت سر گذاشته شده است.

سردار راستی با اشاره به بیانات فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) مبنی بر اینکه «تا ندانیم چگونه بوده‌ایم، نخواهیم دانست که امروز چه در اختیار داریم»، گفت: از تاریخ نیروی دریایی سپاه باید درس ایستادگی و رشادت بیاموزیم. کتابت و تحقیق متقن و استخراج علمی تاریخ شفاهی نیروی دریایی سپاه در مرکز مطالعات نیروی دریایی سپاه به توفیقات خوبی دست یافته‌ایم و به فضل الهی در سال‌های آینده مجموعه کاملی از تاریخچه نیروی دریایی سپاه را مدون خواهیم کرد و در اختیار مردم عزیزمان قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار