جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش: 

شهدا مردانی از جنس اراده، بصیرت و شجاعت هستند

امیر سرتیپ «الهامی» با بیان اینکه ما وام‌دار خون مطهر شهدا هستیم، گفت: شهدا مردانی از جنس اراده، بصیرت و شجاعت هستند که آرامش و امنیت را به ما هدیه دادند.
کد خبر: ۶۸۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲ - 05August 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش در یادواره شهدای سایت راداری سوباشی که صبح امروز (دوشنبه) در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس امروز مفاخر ایران اسلامی هستند.

امیر سرتیپ الهامی

امیر سرتیپ الهامی ادامه داد: یک بار دیگر سنگر مدافعان آسمان ایران مقدس و مردان غیرتمند پدافند هوایی به قدوم مبارک مفاخر و پیشکسوتان دفاع مقدس مزین شد و این عزیزان به معنای واقعی کلمه مایه فخر، مباهات و آبروی ایران اسلامی هستند.

وی افزود: امروز اگر خونی در رگ‌های ما می‌جوشد و اراده‌ای برای ایستادن داریم، بعد از الطاف کریمانه خداوند متعال و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، به خاطر وجود با برکت شما خانواده محترم شهدا، پیشکسوتان و فرماندهان عزیز است که این اراده فولادین را در خون فرزندان شما در این نیرو دمیده‌اند تا ادامه‌دهنده راه شهدا باشند و با تمام قدرت اجازه ندهند که ذره‌ای از خاک مقدس کشورمان به دست بدخواهان و دشمنان نظام مقدس جمهوری مقدس اسلامی بیفتد.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تأکید بر اینکه شهدا مردانی از جنس اراده، بصیرت و شجاعت هستند که آرامش و امنیت را به ما هدیه دادند، عنوان کرد: امروز وام‌دار خون مطهر شهدا هستیم و تردید نداریم که در جمع ما حاضر هستند و به برکت وجود این عزیزان، کشورمان به عزت و اقتدار رسیده است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار