رئیس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی: 

پدافند هوایی در دفاع مقدس عملکرد مطلوبی داشت

امیر سرتیپ «آراسته» با اشاره به رشادت شهدای سایت راداری، گفت: کارکنان پدافند هوایی در جنگ تحمیلی، فرامین امام خمینی (ره) را به خوبی اجرا می‌کردند.
کد خبر: ۶۸۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵ - 05August 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس،  امیر سرتیپ «ناصر آراسته» رئیس هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در یادواره شهدای سوباشی که امروز (دوشنبه) در ستاد فرماندهی نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: شهدای سوباشی رفقای خوبی برای حاضران در این مراسم و همنشین انبیاء (ع)، صدیقین و صالحان هستند.

امیر سرتیپ ناصر آراسته

امیر سرتیپ آراسته با بیان اینکه شهدای سوباشی مظلوم و سرافراز هستند، گفت: اگر هر ساله یاد و خاطره شهدای عزیزمان گرامی داشته شود، خدمت بزرگی به آن‌ها می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به عملیات مرصاد و نقش مؤثر سایت رادار سوباشی، پدافند و شهدایی همچون صیاد شیرازی در جنگ تحمیلی افزود: در جنگ تحمیلی، زمانی که جنگنده‌های دشمن هجوم می‌آوردند، نیروی پدافند چشم در چشم خلبانان مهاجم با آن‌ها می‌جنگید.

رئیس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی اضافه کرد: ارزش و اقتدار نیروی پدافند هوایی برای همگان مشخص است و شهدای سوباشی نمونه‌ای از رشادت‌ها در جنگ تحمیلی هستند.

امیر آراسته یادآور شد: بیداری، هوشیاری، تخصص، مهارت، توکل و شجاعت از خصوصیات کارکنان پدافند هوایی است و پدافندی‌ها در جنگ تحمیلی همیشه بیدار، هوشیار، متوکل و شجاع بودند و فرامین امام راحل را به خوبی اجرا می‌کردند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار