فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می‌کند؛

رویداد «کوله پشتی» ویژه نوجوانان در پایتخت

رویداد «کوله پشتی» با هدف آشنایی نوجوانان با دنیای دیجیتال و استفاده از هوش مصنوعی، ویژه دختر و پسرهای پایه تحصیلی نهم، دهم و یازدهم از سوی فرهنگسرای انقلاب اسلامی با مشارکت نوآوری گیتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۲۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷ - 05August 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‎پرس، امیر احسان‌فر، سرپرست فرهنگسرای انقلاب اسلامی اظهار داشت: محور اصلی این رویداد که برای نوجوانان طراحی شده است، نگاه به دنیای دیجیتال و دنیای آینده با تمرکز بر هوش مصنوعی و آموزش مهارت‌های ضروری زیست سالم نوجوان در دنیای دیجیتال و عصر هوش مصنوعی است.

رویداد «کوله پشتی» ویژه نوجوانان در پایتخت

وی ادامه داد: با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی‌های نوین و تغییرات گسترده‌ای که در جامعه و سبک زندگی ایجاد شده است، آموزش مهارت‌های لازم به نوجوانان برای رویارویی با این دنیای جدید یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره‌ها است.

احسان‌فر در خصوص محورهای اصلی این رویداد گفت: رویداد «کوله پشتی» در سه محور طراحی شده است که محور اول شامل آشنایی با مهمترین روندها و اتفاقات دنیای دیجیتال و فناوری‌های آینده است. در محور دوم، آشنایی با مهمترین فرصت‌ها و تهدیدهای تربیتی فناوری‌های آینده در عصر هوش مصنوعی بررسی می‌شود و در محور سوم، گفت‌وگو و همفکری نوجوانان درباره سرفصل‌ها و شیوه‌های آموزشی و مهارت‌های زندگی در عصر هوش مصنوعی و دنیای دیجیتال برنامه‌ریزی شده است.

وی ایجاد حلقه اتصال به دنیای واقعی کسب و کار دیجیتال را از دیگر اهداف برگزاری این رویداد خواند و افزود: از میان شرکت‌کنندگان در این رویداد، نوجوانان برگزیده که موفق به گذراندن دوره‌های کامل این رویداد شده‌اند، برای حضور در میدان کسب و کار و انجام پروژه‌های کاری، به نهادها و مراکزی که به این نوع خدمات نیاز دارند معرفی می‌شوند و در واقع این رویداد، می‌تواند شروعی برای فعالیت حرفه‌ای آنها و اشتغال به کار در کنار منتور‌ها و مربیان حرفه‌ای باشد.

سرپرست فرهنگسرای انقلاب اسلامی اضافه کرد: رویداد «کوله پشتی» در موضوعات هوش مصنوعی، تولید محتوای دیجیتال، برنامه نویسی و کدنویسی و بازی‌سازی تمرکز دارد و برگزاری کارگاه‌های آموزشی آفلاین، بازدید یک روزه باغ کتاب، کارگاه‌های تخصصی آنلاین و بوت کمپ ۴ روزه از جمله برنامه‌های این رویداد است.

وی در پایان ضمن دعوت از نوجوانان برای شرکت در این رویداد گفت: نوجوانان علاقه‌مند به شرکت و ثبت‌نام در این رویداد و یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری دوره‌های رویداد «کوله پشتی» می‌توانند به نشانی اینترنتی hanill.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار