معرفی داوران مرحله اول بخشِ اصلی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون

داوران مرحله اول بخشِ اصلی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «این صحنه خانه‌ ماست» معرفی شدند.
کد خبر: ۶۸۲۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷ - 05August 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، بخش اصلی این دوره از جشنواره شامل «نمایش (صحنه، عروسکی و زنده‌عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای و بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی» است.

معرفی داوران مرحله اول بخشِ اصلی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون

بر همین اساس، امیر مشهدی‌عباس نویسنده و کارگردان تئاتر، حسن دادشکر پیش‌کسوت تئاتر کودک و نوجوان و زهرا صبری نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، داوری مرحله اول بخش نمایش (صحنه، عروسکی و زنده‌عروسکی) این دوره از جشنواره را بر عهده داشتند.

همچنین محمود فرهنگ نویسنده، کارگردان، بازیگر و منتقد تئاتر، مهدی کاموس نویسنده و پژوهشگر و غزاله مرصوصی نمایش‌نامه‌نویس و تصویرگر، داوران مرحله اول بخش نمایش‌نامه‌نویسی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون هستند.

داوری مرحله اولیه بخشِ نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای و بازی نمایش) را بهرام بهبهانی نویسنده، کارگردان و بازیگر، سیدجمال میرجعفری نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر و فرزاد زیدی‌نژاد نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر این دوره از جشنواره هنر‌های نمایشی کانون بر عهده دارند.

در همین حال داوران بخش پایانی نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی کانون نیز به‌زودی اعلام خواهد شد.

عکاسی نمایش، کارگاه‌های آموزشی و کاروان عروسک‌های غول‌پیکر استان‌ها از بخش‌های جنبی جشنواره هنر‌های نمایشی کانون به شمار می‌رود.

نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهریور ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود.

پیشتر فرهاد فلاح معاون فرهنگی و رییس جشنواره هنر‌های نمایشی کانون در حکم‌های جداگانه‌ای سارا روستاپور مجری برنامه‌های کودک تلویزیون را به عنوان دبیر و فاطمه میرمحمدصادقی رییس گروه هنر‌های نمایشی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون را به عنوان مدیر اجرایی نوزدهمین دوره این رویداد هنری منصوب کرده بود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار