عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ترور هنیه برای فرار از شکست در میدان نبرد با مبارزان فلسطینی بود

مقتدایی گفت: رژیم اشغالگر قدس و هم‌پیمان اصلی‌اش آمریکا پذیرفته‌اند که در میدان نبرد شکست خورده‌اند و اکنون به دنبال آن هستند که این شکست هزینه کمتری برایشان داشته باشد.
کد خبر: ۶۸۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۶ - 06August 2024

«عباس مقتدایی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران اظهار داشت: ترور این شخصیت بزرگ محور مقاومت توسط رژیم صهیونیستی و با چراغ سبز آمریکا یک روند تروریسم دولتی بود که سابقه آن پیش‌تر هم وجود داشته است.

ترور هنیه برای فرار از شکست در میدان نبرد با مبارزان فلسطینی بود

مقتدایی خاطرنشان کرد: در مقاطع تاریخی که ایالات متحده آمریکا و هم پیمانانش دچار شکست‌های پی در پی در منطقه خاورمیانه شده‌اند، معمولا دست به ترور افراد بسیار سرشناس و اثرگذاری زده‌اند تا شاید بتوانند افکار عمومی مردم دنیا را به نفع خودشان تغییر دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ترور احمد شاه مسعود در افغانستان، ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس در عراق و در حاضر نیز ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران نیز پیرو این سیاست آمریکا و رژیم صهیونیستی رقم خورده است.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی برای اینکه بتوانند شکست خود را به نحوی پوشش رسانه‌ای دهند که ابهت بین‌المللی‌شان تحت‌الشعاع قرار نگیرد، دست به ترور می‌زنند.

مقتدایی تصریح کرد: تحلیل من این است که رژیم اشغالگر قدس و هم‌پیمان اصلی‌اش یعنی ایالات متحده آمریکا پذیرفته‌اند که در میدان نبرد شکست خورده‌اند و اکنون به دنبال آن هستند که این شکست هزینه کمتری برایشان داشته باشد. غافل از آنکه اینگونه ترور‌ها افکار عمومی را نسبت به شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی آگاه‌تر می‌کند.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار