برای خونخواهی شهید هنیه منتشر شد؛

کابوس نتانیاهو+ تصاویر

بسیاری از طراحان در پی گمانه‌زنی‌های رژیم صهیونیستی و غرب در مورد اقدام ایران برای خونخواهی شهید هنیه، طرح‌ها و کاریکاتور‌هایی با عناوین «وعده صادق ۲ در راه است» و «کابوس نتانیاهو» منتشر کرده‌اند.
کد خبر: ۶۸۲۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۲ - 06August 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) که سه‌شنبه هفته گذشته (۹ مرداد ۱۴۰۳) برای شرکت در مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری به تهران سفر کرده بود، بامداد چهارشنبه (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) به‌همراه یکی از محافظان خود، توسط رژیم صهیونیستی در تهران ترور شد و به شهادت رسید.

این اقدام بزدلانه رژیم اشغالگر قدس در ترور میهمانان جمهوری اسلامی ایران در خاک این کشور، علاوه بر تجاوز به حریم کشورمان، نقض قوانین بین‌المللی نیز به‌حساب می‌آید.

به‌دنبال این فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در محکومیت اقدام جنایتکارانه و تجاوزکارانه صهیونیست‌ها که فرمودند: «شهید هنیه سال‌ها جان گرامی‌اش را در میدان مبارزه‌ای شرافتمندانه بر سردست گرفته و آماده شهادت بود و فرزندان و کسان خود را در این راه تقدیم کرده بود.

او از شهید شدن در راه خدا و نجات بندگان خدا باک نداشت، ولی ما در این حادثه تلخ و سخت که در حریم جمهوری اسلامی اتفاق افتاده است، خونخواهی او را وظیفه خود می‌دانیم.»، بسیاری از افراد چه در داخل جمهوری اسلامی ایران و چه در خارج از ایران و حتی دشمنان جمهوری اسلامی ایران و رسانه‌های معاند، گمانه‌زنی‌های بسیاری در مورد عملیات ایران برای خونخواهی شهید «اسماعیل هنیه» کرده و حتی رژیم صهیونیستی، ایالات متحده آمریکا و کشور‌های اروپایی نگران این هستند که ایران در پاسخ چه خواهد کرد!

به‌دنبال این گمانه‌زنی‌ها بسیاری از طراحان طرح‌ها و کاریکاتور‌هایی با عناوین «وعده صادق ۲ در راه است» و «کابوس نتانیاهو» منتشر کرده‌اند.

کابوس نتانیاهو+ تصاویر

کابوس نتانیاهو+ تصاویر

کابوس نتانیاهو+ تصاویر

کابوس نتانیاهو+ تصاویر

کابوس نتانیاهو+ تصاویر

کابوس نتانیاهو+ تصاویر

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها