رئیس ستاد مردمی جاماندگان اربعین خبر داد؛

خدمات‌رسانی ۲ هزار ایستگاه صلواتی به جاماندگان اربعین

سردار «حسن‌زاده» با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم متناسب با فصل گرما در نظر گرفته شده است، گفت: هیأت‌ها، مواکب و ایستگاه‌های صلواتی مردمی ذیل ۹ کمیته میزبان عزاداران حسینی هستند.
کد خبر: ۶۸۲۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶ - 06August 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ و رئیس ستاد مردمی جاماندگان اربعین در نشست با اعضای این ستاد اظهار داشت: امسال پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی با مشارکت بالغ بر ۲ هزار ایستگاه صلواتی و با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و امدادی و با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از تجارب سال‌های قبل با حضور گسترده مردم، جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها برگزار می‌شود.

خدمات‌رسانی ۲ هزار ایستگاه صلواتی به جاماندگان اربعین

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم متناسب با فصل گرما در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: هیأت‌ها، مواکب و ایستگاه‌های صلواتی مردمی ذیل ۹ کمیته میزبان عزاداران حسینی هستند.

«روح‌الله نوبخت» معاون فرهنگی سپاه محمد رسول‌الله (ص) هم در این نشست، با بیان اینکه امسال پیش‌بینی شرکت چهار میلیون نفر از مردم در این مراسم را داریم، افزود: هزار و ۲۰۰ موکب اقدام به توزیع انواع نوشیدنی‌های خنک و ناهار خواهند کرد و ۳۰۰ موکب، غرفه خدماتی و فرهنگی به همراه ۵۰ پردیس فرهنگی -هنری توسط رده‌های مقاومت بسیج ایجاد خواهد شد تا به خدمات فرهنگی بپردازند.

خدمات‌رسانی ۲ هزار ایستگاه صلواتی به جاماندگان اربعین

نوبخت با اشاره به اینکه از ساعت هشت صبح روز اربعین برنامه‌های فرهنگی - هنری متنوع، تعزیه، سرود و ۵۰ منبر کوتاه خواهیم داشت، گفت: همچنین۵۰ چهارپایه‌خوانی مداحی، تلاوت قرآن کریم در۵۰ نقطه و سپس اقامه نماز ظهر روز اربعین در ۵۰ نقطه، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار