فرمانده سپاه شهرستان مُهر:

جهاد امیدآفرینی رسالت اصلی خبرنگاران است

سرهنگ پاسدار «بشارت‌نیا» گفت: جهاد امیدآفرینی و جهادتبیین جزو رسالت‌های اصلی خبرنگاران است که باید این نقش را با جدیت ایفا کرد.
کد خبر: ۶۸۲۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴ - 06August 2024

جهاد امیدآفرینی رسالت اصلی خبرنگاران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس، سرهنگ پاسدار «حسین بشارت‌نیا» فرمانده سپاه شهرستان مهر در نشست خبری در جمع خبرنگاران که به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار برگزار شد ضمن تبریک این روز به اصحاب رسانه اظهار داشت: جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی که نیاز کشور است باید توسط رسانه‌های گروهی تقویت شود.

فرمانده سپاه شهرستان مهر گفت: وظیفه مطبوعات آگاهی‌بخشی به جامعه است و دست‌ اندرکاران‌ مطبوعات‌ باید نسبت‌ به‌ عموم‌ مسائل‌ زندگی‌ و تحولات‌ اجتماعی‌ در مقایسه با دیگران دارای‌ معرفت‌، روشن‌بینی‌، قدرت‌ تشخیص‌ و روشن‌فکری‌ بیشتری‌ باشند و بر همین‌ اساس‌ وظیفه‌ دارند به‌ مردم‌ کشور و جامعه‌ آگاهی‌های‌ لازم‌ را بدهند.

وی با بیان اینکه دشمنان بعد از شکست در عرصه‌های مختلف وارد جنگ رسانه‌ای، خبری و شناختی علیه نظام شده‌اند ادامه داد: جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی موجب شکست استکبار شده است.

فرمانده سپاه شهرستان مهر اظهار کرد: رسانه‌ها باید با تولید برنامه‌های مناسب خبری و محتوای لازم، مردم و جوانان را در جریان خدمات نظام قرار دهند و هم اکنون اولویت امروز جامعه بحث اربعین است.

سرهنگ بشارت‌نیا از همکاری رسانه‌های گروهی با مجموعه سپاه و بسیج در یکسال گذشته قدردانی و به دلیل اهمیت اطلاع‌رسانی بر تداوم آن تاکید کرد و گفت: باید فضای جامعه را فضای برادری، مهربانی، حسن ظن قرار بدهیم و قوی‌تر و هوشمندانه‌تر عمل کنیم و  در کنار کار خبری و رسانه ای کار فرهنگی و سبک زندگی صحیح را پوشش بدهیم.

وی با بیان اینکه با وجود مشکلاتی که دشمنان ایجاد می‌کنند با همت نظام و انقلاب اسلامی و  مردم و پیگیری مسئولان، خدمات خوبی در کشور انجام شده خاطرنشان کرد: دشمن با ترفندهای مختلف فقط دنبال یاس آفرینی در کشور و بین مردم و مسئولان و دلسرد کردن جامعه است.

فرمانده سپاه مهر با بیان این مطلب که من مسوول را هم باید نقد کرد اما انتقادها باید سازنده و منصفانه باشد خاطرنشان کرد: فضای شهرستان باید به نحو خوب و مثبت جلوه داده شود و همه خبرنگاران نیز با وحدت و یکدلی امورات شهرستان را پیش ببرند.

وی در پایان این جلسه اظهار داشت: اجلاسیه سرداران و 165 شهید شهرستان در دوازدهم تا چهاردهم مهرماه در شهرستان مهر برگزار می‌شود که از همه خبرنگاران درخواست می شود با کمیته رسانه اجلاسیه در انعکاس اخبار همکاری شود.

در پایان این نشست صمیمی از محمود صابری‌زاده به عنوان خبرنگار فعال در حوزه ایثار و مقاومت و  نشر ارزش‌های دفاع مقدس تجلیل شد.

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار