سوره مهر گزیده‌ای از اشعار پدر شعر آیینی کشور را منتشر کرد

«ایستاده باید مرد» گزیده‌ای از اشعار عاشورایی محمدعلی مجاهدی (پروانه) پدر شعر آیینی کشور توسط انتشارات سوره مهر روانه بازار نشر شد.
کد خبر: ۶۸۲۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰ - 06August 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، اولین دفتر شعر با نام «آغاز بی‌نامی» اثری است از احمد شیروانی. این کتاب اولین مجموعه غزل شیروانی است که شامل غزل‌های عاشقانه گهگاه آمیخته با فلسفه است. 

سوره مهر گزیده‌ای از اشعار پدر شعر آیینی کشور را منتشر کرد

«روزی که نمی‌دانم» دومین دفتر شعر به قلم راضیه مظفری است. مجموعه اشعار این کتاب حاصل هفت سال زیست شاعرانه مظفری است که در قالب غزل، مثنوی، نیمایی، دوبیتی و رباعی سروده شده است.

سومین دفتر شعر «تداعی» سروده زینب احمدی است که با غزل‌های عاشقانه و تعدادی غزل آیینی شکل گرفته است

آخرین کتاب با عنوان «ایستاده باید مرد» به چاپ رسیده است. این کتاب گزیده‌ای از اشعار عاشورایی محمدعلی مجاهدی (پروانه) پدر شعر آیینی کشور است. «ایستاده باید مرد» شامل غزل، مثنوی و رباعی‌های عاشورایی است که در مدح و مرثیه امام حسین (ع) و یارانش سروده شده است. اشعار کتاب زبان حال شخصیت‌های کربلا، فضا‌های تأثیرانگیز و پراحساس عاشورا را در برمیگیرد. 

«آغاز بی‌نامی» با شمارگان ۵۰۰ نسخه با قیمت ۹۴ هزار تومان، «روزی که نمی‌دانم» با شمارگان ۵۰۰ نسخه با قیمت ۸۵ هزار تومان، «تداعی» با شمارگان ۵۰۰ نسخه با قیمت ۹۴ هزار تومان و «ایستاده باید مرد» با شمارگان ۱۲۵۰ به قیمت ۱۵۰ هزار تومان در بازار نشر موجود است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار