برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان و چهره‌های ورزشی ارتش

همایش تجلیل از پیشکسوتان و چهره‌های ورزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۲۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵ - 06August 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاعی دفاع‌پرس، همایش تجلیل از پیشکسوتان و چهره‌های ورزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش، امیر سرتیپ دوم «حسین امیدی» رئیس تربیت بدنی ارتش، امیر سرتیپ دوم «علی محبی‌راد» رئیس کانون بازنشستگان ارتش و جمعی از پیشکسوتان ورزش ارتش ظهر امروز (سه‌شنبه) در کانون بازنشستگان آجا برگزار شد.

همایش تجلیل از پیشکسوتان و چهره‌های ورزشی ارتش

در این مراسم، معاون اجرایی ارتش ضمن خیر مقدم به پیشکسوتان ورزش آجا اظهار داشت: پیشکسوتان سرمایه‌های تمام‌نشدنی ارتش هستند و مدال‌های افتخار واقعی را این عزیزان در دوران دفاع مقدس و عملیات‌های غرورآفرینی چون بیت‌المقدس، فتح‌المبین و ثامن‌الائمه (ع) با ایثار و جانفشانی خود کسب کردند.

امیر سرتیپ محمودی اضافه کرد: پیشکسوتان ارتش همواره موجب سربلندی ارتش و کشور عزیزمان ایران بوده‌اند و وجود این عزیزان به عنوان الگو و اسوه برای همه جوانان، بسیار ارزشمند است.

همایش تجلیل از پیشکسوتان و چهره‌های ورزشی ارتش

رئیس کانون بازنشستگان آجا نیز ضمن تبیین فعالیت‌های این کانون در راستای ارتقای منزلت بازنشستگان گفت: محبوبیت و مقبولیت امروز ارتش حاصل تدبیر فرماندهان محترم و شایسته ارتش است که موجب شد ارتش در جای جای کشور موجب خیر و برکت باشد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار