مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران تأکید کرد؛

لزوم معرفی الگوهای دفاع مقدسی به نسل امروز

«پازوکی» با بیان اینکه برخی سلبریتی‌ها و بلاگر‌های بی‌هویت الگوی فرزندان ما شدند، گفت: باید الگو‌های درست را به فرزندان معرفی کنیم و مهمترین الگوها را در دفاع مقدس داریم.
کد خبر: ۶۸۳۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۲ - 07August 2024

لزوم معرفی الگوهای دفاع مقدسی به نسل امروز «فرشته پازوکی» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مازندران، با گرامی‌داشت یاد هفت هزار زن شهید و ۳۷ زن مازندرانی شهید اظهار داشت: در دومین کنگره شهدای استان مازندران ۹ اجلاسیه دیده شده که یکی از مهمترین‌ها اجلاسیه بانوان است.

وی با اشاره به اجلاسیه شهدای زن مازندران افزود: هدف ما اجرای مراسمی تازه و نو بوده که حق شهدای زن و زنان ایثارگر در دفاع مقدس به خوبی تبیین شود.

این مسئول ا تأکید بر اینکه باید از نگاه و علم سنتی در نربیت فرزندان فاصله بگیریم، ادامه داد: باید با ابزار و امکانات روز اخلاقیات دینی را با الگوگیری از حضرت زینب (س) در تربیت فرزندان مورد توجه قرار دهیم.

پازوکی از اجرای طرح مراسم ازدواج هزار زوج در قالب ازدواج آسان همراه با جهیزیه خبر داد و گفت: زنان در همه عرصه‌ها نقش آفرین بودند؛ از صدر اسلام، دفاع مقدس، انقلاب و پشتگرمی رزمندگان بودند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن نوک پیکان مبارزه را سمت فروپاشی خانواده برده است، اذعان داشت: به همین دلیل باید یک خانواده متعادل و متعالی را تربیت کنیم؛  خانواده‌ای که مادر و همسر خانواده در ارتقای بنیه معنوی خود وخانواده کار کرده باشد.

این مسئول با تأکید بر تربیت مادر وارسته، فهیم، توانمند و شایسته تصریح کرد: زنان یک نقش مادری و اجتماعی باید آن نقش وارستگی را با حفظ عفت داشته باشند.

پازوکی به نقش زن در خانواده اشاره کرد و گفت: زن خانواده باید اقتدار را در خانواده نشان دهد.  دشمن تمام هم و غم را برای بحث آموزش کودکان گذاشته و باید مسئولین هوشبار باشند.

وی با بیان اینکه برخی سلبریتی‌ها و بلاگر‌های بی‌هویت الگوی فرزندان ما شدند، گفت: باید الگو‌های درست را به فرزندان معرفی کنیم و مهمترین الگو‌ها را در دفاع مقدس داریم.

وی دومین اجلاسیه شهدای مازندران را فرصتی برای معرفی الگو‌های حوزه ایثار و شهادت در دستگاه‌های اجرایی استان دانست و بر لزوم معرفی این افراد به نسل جوان تأکید کرد.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار