در پیامی آمده است؛

جهاد خبرنگاران برای ترویج ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی در جامعه

«احسان آهنگر» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به مناسبت ۱۷ مرداد، گرامیداشت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۸۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۳ - 07August 2024

جهاد خبرنگاران برای ترویج ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی در جامعهبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «احسان آهنگر» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به مناسبت ۱۷ مرداد، گرامیداشت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

 متن پیام در ادامه می‌آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

با گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی و به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، با افتخار و امتنان، به شما ارزشمندان اهالی رسانه و خبر تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. این روز، فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی شما در ارائه اخبار دقیق و صادقانه به جامعه است.

شما به عنوان خبرنگار، با حضورتان در میدان‌های خبری و رسانه‌ای، نقش بسیار مهمی در اطلاع‌رسانی واقعیت‌ها و شناساندن وقایع دارید. با تحمل فشار‌ها و روزمرگی‌ها توانسته‌اید اخبار را به شکلی شفاف و قابل فهم به مخاطبان ارائه دهید و نقش بزرگی در تقویت دموکراسی و ارتقای فرهنگ اطلاع‌رسانی داشته‌اید.

از شما به عنوان چشمان همیشه بیدار جامعه که با حضور در بزنگاه‌های مختلف با هوشیاری هرچه تمام و تلاش مضاعف در جهت ارتقای کیفیت با نگاه حرفه‌ای و رسانه‌ای به ترویج ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی در جامعه می‌کوشید، مجدانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

امیدوارم در این روز و در سایر روز‌های سال، با انگیزه و اشتیاق خود، بتوانید بهترین گزارش‌ها و اخبار را به مردم ارائه دهید و نقش مهم خود را در رونق رسانه‌های مازندران ایفا کنید.

با آرزوی موفقیت و سربلندی برای شما

احسان آهنگر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار