باقری در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر خارجه سوریه:

اجازه نمی‌دهیم امنیت بازیچه اهداف باند تروریستی تل‌آویو شود

سرپرست وزارت خارجه ایران در رایزنی تلفنی با فیصل مقداد گفت: تهران اجازه نخواهد داد رژیم صهیونیستی ثبات و امنیت منطقه را بازیچه اهداف و منافع نامشروع باند تروریستی حاکم در تل‌آویو کند. 
کد خبر: ۶۸۳۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴ - 07August 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «علی باقری» سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگوی تلفنی «فیصل مقداد» وزیر امور خارجه سوریه با وی، درباره اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس رایزنی و تبادل نظر کرد.

اجازه نمی‌دهیم امنیت بازیچه اهداف باند تروریستی تل‌آویو شود

سرپرست وزارت خارجه ایران گفت: رژیم صهیونیستی با اقدامات جنایتکارانه خود در یمن، تهران و بیروت، به تولیدکننده بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه غرب آسیا بدل گشته و آمریکا و برخی از کشور‌های اروپایی با حمایت از اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی، موجب بی‌ثباتی در منطقه شده‌اند.

باقری با اشاره به تصمیم ایران برای اقدام مشروع و قاطع و بازدارنده علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران اجازه نخواهد داد رژیم صهیونیستی ثبات و امنیت منطقه را بازیچه اهداف و منافع نامشروع باند تروریستی حاکم در تل‌آویو کند.

فیصل مقداد، وزیر امور خارجه سوریه نیز در این گفت‌وگوی تلفنی، اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی را شدیداً محکوم و بر حمایت همه‌جانبه و پایدار سوریه از جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار