ارتش منطقه اصفهان:

خبرنگاران شهید در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکّب ساختند

ارتش منطقه اصفهان با اشاره به جایگاه خبرنگاران به عنوان طلایه‌داران وادی آگاهی و نیک اندیشی، آورده است: خبرنگاران شهید در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکّب ساختند و در سپهر شهادت و ایثار، ستارگانی جاوید شدند.
کد خبر: ۶۸۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴ - 07August 2024

خبرنگاران شهید در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکّب ساختندبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، ارتش جمهوری اسلامی منطقه اصفهان با صدور پیامی ۱۷ مرداد  روز خبرنگار را کرامی‌داشت.

متن پیام بدین شرح است: 

بسم رب المطلعین و الصدیقین

هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است؛یادآور مجاهدتهای زنان و مردانی حقیقت طلب است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ " آگاهی بخشی" را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

طلایه داران این سلسله راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشی، مجاهدانی هستند که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکّب ساختند و در سپهر شهادت و ایثار، ستارگانی جاوید شدند.

 امروز خبرنگاری، پاسداری از مرزهای عقیده و شعور است و خبرنگاران فرماندهان پایگاه های مبارزه با نا آگاهی و سربازان راستین جبهه حقانیت، عقلانیت و شعورند.این روز را به همه خبرنگاران ایران عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و برای این عزیزان موفقیت و سربلندی را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله) و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ای عزیز در انجام وظایف خطیر تان را آرزومندیم .

روابط عمومی ارتش در منطقه اصفهان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها