طی پیامی؛

سخنگوی وزارت خارجه روز خبرنگار را تبریک گفت

کنعانی با صدور پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.
کد خبر: ۶۸۳۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴ - 07August 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه به مناسبت ⁧ روز خبرنگار⁩ پیام تبریک صادر کرد.

سخنگوی وزارت خارجه روز خبرنگار را تبریک گفت

متن این پیام به این شرح است:

هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را به خبرنگاران عزیز وطن ما ایران عزیز، اصحاب قلم و کتابت و روایت، همان‌ها که وجودشان مملو از عشق به مردم ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آب و خاک و فرهنگ و تاریخ و تمدن این سرزمین کهن بوده و قلبشان به این عشق می‌تپد و عصاره این عشق را در نوشتار‌ها و گفتار‌ها و روایت‌های خود جاری و ساری ساختند.

‏عزیزانی که در سخت‌ترین شرایط کاری و محیط‌ها و میادین پرخطر، جان خود را در کف گرفتند تا قابی واقعی از وقایع تلخ و شیرین را به سمع و نظر مخاطبان مشتاق برسانند.

از جان گذشتگانی که دور از خانواده و در میانه میدان نبرد، چه در جنگ تحمیلی هشت ساله علیه جمهوری اسلامی ایران و چه در زمان ظهور گروهک‌های تروریستی در سوریه و عراق و لبنان، به آگاهی مردم از دامنه فجایع و جنایات مزدوران بعثی و داعشی و حامیان مزوّر آنان عمق بخشیدند و در سوی دیگر، برگ‌هایی زرّین و افتخارآمیز از ایثار و رشادت و شهادت فرزندان این آب و خاک را به تصویر کشیده و در توصیف آن قلم زدند...

به نیک سرشتانی که پایبندی آنان به منافع ملی و غیرت و شرافت آنان اجازه نداد چیزی بنویسند و بگویند که دشمن کینه توز خرسند شود، از صمیم جان و دل تبریک می‌گویم.

‏به روح بلند آسمانی ۲۴۴ شهید خبرنگار هشت سال دفاع مقدس و ۱۶۵ شهید خبرنگار مظلوم تهاجم رژیم صهیونیستی به باریکه خونین غزه درود می‌فرستم.

همچنین یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و هشت دیپلمات شهید جمهوری اسلامی ایران در فاجعه سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف را گرامی می‌دارم و به ارواح طیبه آنان ادای احترام می‌کنم.

سلام و صلوات خدا و فرشتگان الهی بر ارواح طیبه شهیدان باد.

‏ناصر کنعانی چافی
‏سخنگوی وزارت امور خارجه

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار