آغاز ثبت‌نام دوره‌‌های ادبی «مکتب‌خانه» در خانه کتاب و ادبیات ایران

جلسات حضوری «مکتب‌خانه» درخانه کتاب و ادبیات ایران با محوریت کارگاه ویرایش، آموزش نقد ادبیات داستانی، نقد شعر، بیهقی‌خوانی و بررسی متون عرفانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳ - 07August 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، جلسات هفتگی «کارگاه ویرایش و درست‌نویسی»، «آشنایی با نقد ادبیات داستانی؛ فصل نقد داستان بلند و رمان»، «کارگاه شعر و نقد شعر»، «عناصر داستانی؛ عضلاتی ستبر در اندام تاریخ بیهقی» و «متون عرفانی در زندگی امروز» از اواخر مرداد تا پایان مهر ۱۴۰۳ به مدت ۸ جلسه در سرای اهل قلم خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شوند.

جلسات هفتگی «کارگاه ویرایش و درست‌نویسی» شنبه‌ها ساعت ۱۷ با تدریس سعید فرمانی، «آشنایی با نقد ادبیات داستانی؛ فصل نقد داستان بلند و رمان» یکشنبه‌ها ساعت ۱۳ با تدریس محمدرضا سرشار، «کارگاه شعر و نقد شعر» یکشنبه‌ها ساعت ۱۷ با تدریس امیرسیاوش مرزبان، «عناصر داستانی؛ عضلاتی ستبر در اندام تاریخ بیهقی» دوشنبه‌ها ساعت ۱۷ با تدریس یاسین حجازی و «متون عرفانی در زندگی امروز» چهار‌شنبه‌ها ساعت ۱۷ با تدریس بهرام پروین گنابادی برگزار می‌شود.

ادب‌جویان با ورود به https://survey.porsline.ir/s/A۱ARYc۹  و تکمیل برگه مندرج در این سایت می‌توانند برای حضور در این جلسات هفتگی ثبت‌نام کنند.

آغاز ثبت‌نام دوره‌‌های ادبی «مکتب‌خانه» در خانه کتاب و ادبیات ایران

زمان ثبت‌نام تا ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ و ظرفیت پذیرش ادب‌جویان محدود است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۹۱۰۰۶۳۶۳-۰۲۱ داخلی ۸۱۱ تماس بگیرند.

این جلسات هفتگی در روز و ساعت تعیین شده در سرای اهل قلم خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، خیابان شهید برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، پلاک ۲، طبقه همکف برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار