نماینده مردم کاشان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

درآمد حاصل از افزایش قیمت حامل‌های انرژی باید به مردم پراخت شود

«حاجی‌دلیگانی» در خصوص گمانه‌زنی برای افزایش قیمت قیمت حامل‌های انرژی در دولت چهاردهم گفت: در خصوص بنزین دیدگاه ما این است که باید آن را به نسبت سرانه جمعیتی که وجود دارد، در اختیار افراد قرار دهیم.
کد خبر: ۶۸۳۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۰ - 08August 2024

«حسینعلی حاجی دلیگانی» نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به سیاست آزادسازی قیمت‌ها که توسط بسیاری از کارشناسان به دولت چهاردهم پیشنهاد می‌‎شود، اظهار داشت: هر سیاست اقتصادی که اعمال می‌شود، باید خروجی مناسبی برای حال مردم ایران داشته باشد، به این معنا که اگر مجموعه تصمیم‌گیری‌ها به نحوی باشد که از این وضعیت فعلی به وضعیت بهتری تبدیل شود، قطعاً مورد حمایت ما است.

اقشار ضعیف مهم‌ترین ملاحظه دولت در تصمیمات خود باشد/ موضع ما در خصوص بنزنین طرح وان است

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: انتظار ما از دولت چهاردهم و آقای پزشکیان این است که در تصمیمات خود جامع‌نگری داشته باشند و از تصمیماتی که صرفاً بخشی از کشور و یا قشر خاصی را در نظر دارد اجتناب کند، زیرا در غیر اینصورت مردم مستضعفی که تحت فشار هستند وضعیتشان بدتر هم خواهد شد.

وی افزود: امروز بیش از هر چیزی در تصمیمات خود باید قشر ضعیف‌تر جامعه را لحاظ کنیم، چون این افراد از هر زمان دیگری در وضعیت بدتری قرار دارند.

نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی درخصوص گمانه‌زنی برای قیمت حامل‌های انرژی در دولت چهاردهم خاطرنشان کرد: در خصوص بنزین نظر ما این است که باید آن را در اختیار افراد به نسبت سرانه جمعیتی که وجود دارد، قرار دهیم.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها