پیام فرمانده لشکر ۱۶ زرهی به مناسب روز خبرنگار؛

برنده نهایی تقابل اندیشه ها کسانی هستند که ابتدا در جنگ نرم پیروز شوند

امیر «محمدشفیعی» با صدور پیامی فرا رسیدن روز «خبرنگار» را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۸۳۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸ - 07August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان با صدور پیامی فرا رسیدن روز «خبرنگار» را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم 

"نٓۚ وَٱلۡقَلَمِ وَمَا یَسۡطُرُونَ "

عرصه رسانه و خبرنگاری از همان ابتدای پیدایش و آغاز عرصه خطیر، مهم و حساسی بوده چرا که این خبر و اطلاع‌رسانی بوده است که افکار عوام و خواص را تحت تأثیر خود قرار داده و آن را در جهات و اهداف مختلف هدایت کرده است.

بر همین اساس، انسان‌های اخلاق مدار از ابزار رسانه و قدرت قلم در جهت آگاهی همنوعان و خیزش آنان علیه ظالمان، مستبدان و استعمارگران بهره گرفتند و افرادی با ذات پلید، رسانه را در جهت اهداف شیطانی و استثمار و بردگی انسان‌ها به کار بستند که این خط سیر در تقابل جبهه حق و باطل تا به امروز ادامه داشت.

با گسترش رسانه‌های برخط و فضای مجازی این تقابل در چارچوب عرصه جنگ نرم مفهوم یافت که بی شک، امروزه از عرصه جنگ سخت، مهم‌تر و تأثیرگذارتر است و می‌توان با جرات گفت کسانی پیروز نهایی تقابل اندیشه ها، ایدئولوژی‌ها و افکار خواهند بود که در ابتدا در جنگ نرم پیروز شوند.

تردیدی نیست که این عرصه خطیر به رزمندگان توانمند، متعهد و متخصص نیاز دارد که با تکیه بر داشته‌های رسانه‌ای و ابتکارات خود و البته با حمایت مسئولان ضربه نهایی و مهلک را در جنگ نرم بر پیکره دشمن وارد کنند و پیش از جنگ سخت و خشن نفس‌های آنان را به شمارش بیندازند. 

البته به مدد و وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، افسران جنگ نرم و عرصه رسانه در کشورمان امروز با تخصص و تعهدی که دارند سرآمد جهانیان هستند و آینده نیز به اذن خداوند متعلق به این عزیزان خواهد بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی که روز خبرنگار به نام و یاد ایشان مزین گشته است و همچنین شهدای خبرنگار جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت فرا رسیدن روز خبرنگار را به مجاهدان و تلاشگران بی چشمداشت این عرصه در استان قزوین تبریک و تهنیت می‌گویم. امید است که قلم‌های استوار این عزیزان به مانند سابق گره گشای مسائل و دغدغه‌های عموم مردم و انقلاب اسلامی باشد.

سرتیپ دوم حسین محمدشفیعی 

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار