رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد؛

تشکیل کارگروه دفاع مقدس و مقاومت نظام سلامت مازندران

«غلامی» از تشکیل کارگروه دفاع مقدس و مقاومت دانشگاه علوم پزشکی و نظام سلامت مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۸۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵ - 07August 2024

جریان مقاومت با شهادت‌ «اسماعیل هنیه» تقویت می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «فرهاد غلامی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران امروز در جلسه کارگروه دفاع مقدس و مقاومت دانشگاه علوم پزشکی و نظام سلامت استان که در دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد، با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه اظهار داشت: جریان مقاومت با این شهادت‌ها تقویت می‌شود و روز به روز گستردگی و قوت و قدرتش بیشتر خواهد شد.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی مازندران یکی از ظرفیت‌هایی است که می‌توان با آن خدمات بهداشتی درمانی را در سطح استان با رویکرد بسیجی ارائه کرد.

غلامی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی دارای ۲۲ هزار و ۴۰۰ پرسنل و ۲۶ بیمارستان است، ادامه داد: همچنین این دانشگاه ۶۰۰ عضو هیئت علمی و هزار و یکصد خانه بهداشت دارد و از این بستر برای اجرای برنامه‌های دفاع مقدس و مقاومت استفاده می‌کند.

این مسئول با گرامی‌داشت یاد و خاطره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان بیان کرد: مشارکت فعال دستگاه‌های حوزه سلامت و هماهنگی بین بخشی آنها برای اجرای برنامه‌های دفاع مقدس و مقاومت موثر خواهد بود. 

غلامی اذعان داشت: در کارگروه دفاع مقدس و مقاومت دانشگاه علوم پزشکی و نظام سلامت استان برنامه‌هایی نظیر آئین تکریم از پیشکسوتان جهاد مقاومت، راه اندازی اورژانس نماد جهاد و مقاومت، گسترش معارف دفاع مقدس، بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران، تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس، ثبت فعالیت‌های دفاع مقدس، سرکشی و دیدار از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران، تولید آثار و محفل خاطرگویی را پیش بینی کرده‌ایم.

وجود پیکر‌های شهدای گمنام را در دانشگاه بسیار تاثیر گذار دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار