برگزاری آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان آبدانان

به مناسبت روز خبرنگار آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهرستان آبدانان برگزار شد. ‍
کد خبر: ۶۸۳۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۲ - 07August 2024
برگزاری آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان آبدانان به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، در آستانه۱۷ مرداد روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره‌ی خبرنگار شهید «محمود صارمی» از خبرنگاران فعال شهرستان آبدانان تجلیل بعمل آمد. 
 
«محمد رحمانی» "فرماندار شهرستان آبدانان در این مراسم اظهار داشت:اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان با تلاش فراوان، تعهد، دلسوزی، وظیفه شناسی وبدون غرض ورزی و حاشیه مسایل و مشکلات را منعکس می‌کنند و در جهت تقویت امیدآفرینی در جامعه رسالت خطیر خویش را انجام می‌دهند که تلاش این قشر زحمتکش همواره قابل تحسین و تقدیراست.
 
وی افزود: در سال گذشته طرح‌های خوبی، چون افتتاح قطعه اول از ۴ خط کردن آبدانان به مورموری، افتتاح چمن مصنوعی، افتتاح چند مدرسه، افتتاح شرکت تولیدی نهاد‌های دامی، افتتاح کارخانه آجرسازی، افتتاح مجتمع آموزشی و ... در سطح شهرستان آبدانان داشته ایم.
 
فرماندار آبدانان با اشاره به اینکه اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۱ آبدانان ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است، تصریح داشت:با رایزنی‌های صورت گرفته این اعتبار در سال ۱۴۰۲ به حدود ۲۰۵ میلیارد تومان و در امسال یعنی سال ۱۴۰۳ به حدود ۲۷۵ میلیارد تومان رسیده است.
 
«رحمانی» بیان کرد:از اعتبارات دریافت شده بیش از ۱۵ میلیارد تومان در تعریض خیابان‌های شهرستان با همکاری شهرداری، تعریض پل کمربندی شهرستان و... استفاده شده است.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها