فرماندار آبدانان:

خبرنگاران سختی‌ها و مشقات این حرفه را تحمل می‌کنند

«رحمانی» بمناسبت به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۶۸۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵ - 07August 2024

خبرنگاران سختی‌ها و مشقات این حرفه را تحمل می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «محمد رحمانی» فرماندار آبدانان در پیامی ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت «محمود صارمی» روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت. 


متن این پیام بدین شرح است:
هفدهم مرداد به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار متعهد و شجاع، شهید “محمود صارمی” به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است، این روز فرصت ارزشمندی است تا از جایگاه معنوی و از زحمات و تلاش‌های صادقانه کسانی که با احساس مسئولیت و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف اطلاع رسانی پرچم آزادی، آگاهی و امیدبخشی به جامعه را برافراشته‌اند؛ تقدیر به عمل آید.
روز خبرنگار، روز پاسداشت از مقام شامخ و ارزنده آزاد مردمانی است که بعنوان وجدان بیدار، چشمان بینا و زبان حقیقت گوی جامعه، سختی‌ها و مشقات این حرفه را به جان می‌خرند و با ممارست مثال زدنی، اصلاح گر امور و روشنی بخش مسیر آیندگان می‌گردند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای رسانه، فرارسیدن روز خبرنگار را به فعالان اصحاب رسانه تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند منان توفیقات روزافزون با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در سایه عنایات حضرت بقیة الله الاعظم روحی و ارواحنا له الفدا برای همگان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار