هشدار ایران، فرودگاه «بن گوریون» را به تعطیلی کشاند

منابع اسرائیلی، امروز (چهارشنبه) تصاویری منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد فرودگاه «بن گوریون» در تل‌آویو به دنبال هشدار ایران کاملا خالی شده است.
کد خبر: ۶۸۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷ - 07August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، بسیاری از شرکت‌های جهانی پرواز‌های خود به فرودگاه اسرائیلی بن گوریون در تل‌آویو را لغو کرده‌اند. لغو پرواز‌ها پس از آن صورت گرفت که ایران به رژیم صهیونیستی هشدار داد پاسخ ترور فرماندهان مقاومت حتمی خواهد بود.

هشدار ایران، فرودگاه «بن گوریون» را به تعطیلی کشاند

منابع اسرائیلی می‌گویند بسیاری از شهرک‌نشینان به دنبال لغو پرواز‌ها در فرودگاه‌های خارجی گیر افتاده‌اند. شرکت ایتالیایی «ایتا» از جمله شرکت‌های هواپیمایی است که اعلام کرده است به علت «تحولات ژئوپلیتیک در خاورمیانه» سفر‌های خود را به تل‌آویو و بالعکس لغو کرده است.

روزنامه اسرائیلی «کاکالیست» می‌گوید حدود ۲۵ شرکت هواپیمایی تمام سفر‌های خود به فلسطین اشغالی را لغو کرده‌اند. بر اساس گزارش منابع اسرائیلی، توقف پرواز‌ها به تل‌آویو و بالعکس، اوضاع حمل و نقل‌های هوایی را پیچیده کرده و بهای بلیت‌ها به‌شدت افزایش یافته است.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته گذشته به دنبال ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران رژیم صهیونیستی را مسئول مستقیم این اقدام تروریستی دانست. ایران اعلام کرده است به این اقدام جنایتاکارانه اسرائیل قاطعانه‌تر از عملیات «وعده صادق» پاسخ خواهد داد.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار