سندی ماندگار از خبری ماندگار در دوران دفاع مقدس 

خبر مهم بود؛ آن‌قدر مهم که هنوز هم که هنوز است با وجود گذشت ۴۲ سال از اعلام آن، هربار که از رسانه‌ها پخش می‌شود، به مردم ایران از جمله کسانی که دوران دفاع مقدس را درک کرده‌اند، احساس غرور می‌دهد.
کد خبر: ۶۸۳۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹ - 08August 2024

گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس: «شنوندگان عزیز توجه فرمایید! شنوندگان عزیز توجه فرمایید! خونین‌شهر! شهر خون آزاد شد»؛ این جمله ماندگار، خبری خوشی است که از رادیو پس از آزادسازی خرمشهر پخش شد؛ خبری که هنوز هم که هنوز است، وقتی در سالروز آزادسازی خرمشهر از رسانه‌ها پخش می‌شود، به مردم ایران از جمله کسانی که دوران دفاع مقدس را درک کرده‌اند، احساس غرور می‌دهد.

تاکنون کمتر کسی به این موضوع پرداخته است که چه کسی این خبر مهم را از رادیو اعلام کرد و اصلا چه کسانی در دفاع مقدس، آن برهه مهم تاریخی کشورمان، با مجاهدت‌های متفاوت خود در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، تلاش می‌کردند تا اخبار جبهه‌ها را در اسرع وقت به اطلاع مردم برسانند؛ رزمندگانی که اگرچه سلاح نظامی در دست نداشتند؛ اما در حقیقت، با سلاح رسانه در دفاع مقدس نقش‌آفرینی می‌کردند تا خاطرات و حماسه‌های آن دوران ماندگار شود.

«محمود کریمی علویجه» نام آشنای عرصه گویندگی رادیو است؛ همان کسی که این خبر مهم را به مردم اعلام کرد؛ البته این گوینده رادیو را با اعلام خبر رحلت حضرت امام خمینی (ره) از رادیو و اجراهای دیگر او هم می‌شناسند.

آنچه در ادامه مشاهده می‌کنید، تصاویری از برگه‌هایی است که خبر مهم آزادسازی خرمشهر روی آن نوشته شده و «محمود کریمی علویجه» آن را از رادیو به اطلاع مردم رسانده است.

سندی ماندگار از خبری ماندگار در دوران دفاع مقدس 

سندی ماندگار از خبری ماندگار در دوران دفاع مقدس 

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار