در مصلی امام خمینی (ره)؛

مراسم بزرگداشت شهید اسماعیل هنیه از سوی جامعه قرآنی کشور برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت شهید اسماعیل هنیه از سوی جامعه قرآنی کشور ١٩ مرداد از نماز مغرب در شبستان اصلی مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸ - 08August 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، «محمدتقی میرزاجانی» معاون شورای عالی قرآن اظهار داشت: با توجه به ترور ناجوانمردانه «اسماعیل هنیه» رهبر شجاع، مجاهد قرآنی فلسطین و شهادت مظلومانه وی در روز‌های گذشته در تهران، جامعه قرآنی کشور بر خود لازم دانست مراتب ادای احترام و بزرگداشت این شخصیت برجسته جهان اسلام را با برگزاری محفل بزرگ انس با قرآن کریم ابراز کند.

میرزاجانی ادامه داد: علاوه بر اینکه اسماعیل هنیه یکی از رهبران شاخص محور مقاومت، شخصیتی اهل قرآن و حافظ کلام الهی بود و نقش مؤثری در قرآنی کردن مردم فلسطین ایفا کرد که نمود آن را در مقاومت خیره‌کننده مردم غزه در برابر توحش رژیم غاصب صهیونیستی شاهد هستیم.

بزرگداشت شهید اسماعیل هنیه از سوی جامعه قرآنی کشور برگزار می‌شود

وی افزود: این مراسم، روز جمعه (١٩ مرداد) از نماز مغرب در شبستان اصلی مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و با پخش زنده از شبکه‌های رسانه ملی همراه خواهد بود.

میرزاجانی اذعان کرد: این جلسه، با محوریت تلاوت قرآن توسط اساتید و قاریان بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود و در کنار آن، از سخنرانی برخی شخصیت‌های محور مقاومت و سایر برنامه‌های قرآنی بهره‌مند خواهیم بود.

وی ابراز امیدواری کرد که عموم مردم شریف تهران با حضور گسترده خود در این محفل قرآنی، رسم میهمان‌نوازی را در قبال میهمان عزیزِ شهید خود به جا آورند.

درب‌های مصلی، ساعتی پیش از مغرب روی علاقه‌مندان باز خواهد بود.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار