مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

توجه جامعه جهانی به مردم مظلوم غزه مرهون مجاهدت‌های خبرنگاران است

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: دفاع از مردم مظلوم غزه مورد توجه جامعه جهانی قرار گرفته که بدون شک سوق‌دهی این موضوع بدون جهاد مستمر و خستگی‌ناپذیر از سوی روایتگران این رویداد که خود در میانه آتش هستند، امکان ندارد.
کد خبر: ۶۸۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲ - 08August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، به مناسبت سالروز شهادت «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با حضور در تحریریه خبر فوری این روز را به خبرنگاران این رسانه تبریک گفت.

سردار یوسفعلی‌زاده در این دیدار اظهار داشت: الحمدالله این روز‌ها ماموریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بین امت اسلامی و بلکه فراتر از آن در عرصه جهانی سکه رایج شده است.

وی افزود: حمایت از مقاومت، دفاع از مظلوم و همنوایی با مظلومین غزه به‌عنوان امری فراگیر و از طرفی مثبت و ارزشمند مورد توجه جامعه جهانی قرار گرفته است. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: بدون شک سوق‌دهی این موضوع به عرصه جهانی، بدون یک جهاد مستمر و خستگی‌ناپذیر آن هم از سوی روایتگران این رویداد که خود در میانه آتش هستند، امکان ندارد. 

این مقام مسئول تاکید کرد: امروز مظلومیت مردم غزه که فریاد تمام کشور‌های دنیا و ملت‌ها است مرهون یک تلاش گسترده رسانه‌ای است. البته خود موضوع هم جاذبه‌هایی دارد و قاطبه خبرگزاری‌ها و اصحاب رسانه پذیرفته‌اند که روایتگر صادق حقایق باشند و باید مسیر‌های دروغ، اغراق و کلاهبرداری‌های رسانه‌ای را رها کنند. 

سردار یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه تلاش رسانه‌های وابسته به نظام سلطه جابجا کردن حق و باطل، شهید و جلاد و مظلوم و ظالم است، گفت:، اما تلاش رسانه‌ای یکپارچه‌ای که در سطح دنیا آگاهان، دردمندان و جریان مدافعان حقیقت انجام می‌دهند بر جریان رسانه‌ای نظام سلطه غلبه پیدا کرده است. 

وی با بیان اینکه علاقمند هستیم که دفاع از مظلوم به‌عنوان موضوع شماره یک مطرح و پیگیری شود، خاطرنشان کرد: ماموریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جغرافیای ملی و استانی با جدیت دنبال می‌شود. الحمدالله امروز می‌توانیم اذعان کنیم در جامعه اسلامی قاطبه ملت طرفدار فرهنگ و تفکر جهاد، مقاومت و شهادت هستند. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ابراز داشت: فردفرد جامعه فارغ از هرگونه سلیقه و گرایشی خواستار برخورد با رژیم صهیونیستی و پشتیبانان آنها هستند. همچنین خون‌خواهی شهید اسماعیل هنیه و برخورد با ظالمین در عرصه جهانی را ضروری می‌دانند. تبدیل این مطالبه مهم به یک خواسته ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی به‌عنوان کاری بزرگ، مرهون تلاش‌های خبرنگاران و شهدای خبرنگار است که مجاهدت‌های آنها را ارج می‌نهیم. 

در ادامه این دیدار «امید ملایی» سردبیر خبر فوری گزارشی از تلاش‌های این رسانه در آگاهی‌بخشی به جامعه ارائه کرد.

توجه جامعه جهانی به مردم مظلوم غزه مرهون مجاهدت‌های خبرنگاران است

توجه جامعه جهانی به مردم مظلوم غزه مرهون مجاهدت‌های خبرنگاران است

توجه جامعه جهانی به مردم مظلوم غزه مرهون مجاهدت‌های خبرنگاران است

توجه جامعه جهانی به مردم مظلوم غزه مرهون مجاهدت‌های خبرنگاران است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار