مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

جامعه رسانه‌ای برای افزایش مقبولیت عمومی نسبت به رسانه ملی تلاش کند

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: باید جامعه رسانه‌ای بر روی مقبولیت، جاذبه و مورد وثوق بودن رسانه ملی کار کند تا مردم با رسانه ملی بیش از پیش ارتباط برقرار کنند؛ بر همین اساس نسبت به این مهم باید اهتمام داشت و مردم هم مقوم باشند.
کد خبر: ۶۸۳۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱ - 07August 2024

جامعه رسانه‌ای برای افزایش مقبولیت عمومی نسبت به رسانه ملی تلاش کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، همزمان با سالروز شهادت «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با حضور در دفتر معاونت اطلاعات و خبر مرکز صدا و سیمای خراسان رضوی ضمن دیدار با «محسن نصرپور» مدیرکل صدا و سیمای استان خراسان رضوی و جمعی از خبرنگاران، روز خبرنگار را به آنها تبریک گفت.

سردار یوسفعلی‌زاده در این دیدار اظهار داشت: علی‌رغم جابجایی رسانه‌های مورد نظر اشخاص، اما رسانه مقبول، رسانه ملی است و مطالب و محتوا‌های ارائه شده در دیدار‌ها و مراسم‌ها به استناد اطلاعاتی که این رسانه‌ها منتشر می‌کنند، بیان می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از جهت‌گیری‌هایی که باید مورد توجه قرار گیرد تقویت مرکز پیام‌رسان‌های داخلی است، افزود: باید جامعه رسانه‌ای بر روی مقبولیت، جاذبه و مورد وثوق بودن رسانه ملی کار کند تا مردم با رسانه ملی بیش از پیش ارتباط برقرار کنند؛ بر همین اساس نسبت به این مهم باید اهتمام داشت و مردم هم مقوم باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: تلاش‌های خوبی در حوزه خبر صورت گرفته و کماکان اطلاع‌رسانی‌های موثق منبع مناسبی است و جامعه هم در بزنگاه‌ها جهت‌گیری‌های لازم را دارد. امیدواریم خبرنگاران در حوزه اطلاع‌رسانی موفق‌تر و کارآمدتر از گذشته باشند.

این مسئول گفت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در یک تعامل مستمر با صدا و سیمای استان ارتباط دارد. امید که در این حرکت مشترک بیش از پیش موافق باشند.

در این دیدار سرهنگ ستاد «علیرضا رضائی» مدیر مهندسی و امور یادمان‌های شهدای گمنام، «محمدرضا حقدادیان» مدیر روابط عمومی و تبلیغات، سرگرد «مجتبی نیازی» هماهنگی امور شهرستان‌ها و حجت‌الاسلام والمسلمین «علیرضا دهقان» مدیر ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی سردار یوسفعلی‌زاده را همراهی کردند.

قبل از انجام این دیدار، سردار یوسفعلی‌زاده با حضور بر مزار شهید گمنام آرمیده در مرکز صدا و سیمای خراسان رضوی با قرائت فاتحه و ادای گل ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهید والامقام، با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا تجدید میثاق کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار