نماینده ولی فقیه در مازندران:

اربعین زمینه‌ساز آزادی قدس خواهد شد

آیت الله «محمدی لائینی» با اشاره به شعار «راه قدس از کربلا می‌گذرد»، گفت: اربعین قدس را آزاد می‌کند و زمینه‌ساز آزادی قدس خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱ - 08August 2024

اربعین زمینه‌ساز آزادی قدس خواهد شدبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران شب گذشته در اجلاسیه شهدای شهرستان عباس آباد که در مسجد جامع شهر برگزار شد، اظهار داشت: یکی از ضرورت‌های زندگی انسان آن است که باید بداند حرف چه کسی را گوش و حرف چه کسی را نباید گوش کند این یک معرفت محوری است.

وی افزود: حضرت آدم و حوا (ع) تحت تعلیم درس معرفتی خداوند یعنی نخوردن از این درخت و گوش نکردن به حرف شیطان بوده‌اند، اما حرف خدا را گوش نکردند و از بهشت رانده شدند، خداوند با این کار می‌خواهد نشان بدهد که یکی از آسیب‌پذیری‌ها اینجاست که گاه حرف خدا را پشت گوش می‌اندازید با اینکه باید آن را گوش کنید و برعکس.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه خدا در روی زمین نماینده و خلیفه دارد، تاکید کرد: خلیفه خدا را بشناسید و حرف آنها را گوش کنید، اگر گوش کردید به سعادت می‌رسید، حرف شیطان، کفار و دوستان ناباب را گوش کنید، حرف عوامل استکبار جهانی را گوش کنید شما را بدبخت و بیچاره می‌کنند، هنر شهدا این بود که می‌دانستند حرف چه کسی را گوش کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در واقعه عاشورا ۷۲ نفر حرف امام حسین (ع) و بقیه حرف یزید را گوش کردند که بدبخت شدند، در این کشور در عملیات مرصاد منافقین۱۲ الی ۱۷هزار انسان بیگناه را شهید کردند، چند نفر از آنها هم کشته شدند، هر دو کشته شدند، اما اینکه هر کدام حرف چه کسی را گوش کرد مهم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در فتنه‌های گوناگون ۱۳۸۸، ۱۳۹۶، ۱۴۰۱ و ... چه کسانی دستور دادند؟ در شبکه‌های مجازی و فارسی زبان، عوامل فتنه‌طلب دستور می‌دادند که کجا تجمع کنید و هر کسی حجاب دارد را بکشید و چیز‌های دیگر، علی‌وردی‌ها، عجمیان‌ها و بسیجیان عزیز را شهید کردند، در طول تاریخ عده‌ای حرف ائمه، اهل بیت (ع)، امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای را و عده‌ای حرف ضد انقلاب‌ها، عوامل صهیونیست، مبلغین منحرف، کسانی که اسلام را قبول ندارند را گوش کردند.

این مسئول گفت: اینکه حرف چه کسی را باید گوش کرد لغزش‌گاه است و جایی که ما آسیب‌پذیر هستیم، خداوند فرموده که مبادا فریب شیطان را بخورید، از یادواره شهدا و ایام محرم این درس را می‌گیریم که بدانیم در زندگی حرف چه کسی را گوش کنیم، اربعین در پیش است ان‌شالله اربعین زمینه زوال و سقوط رژیم غاصب اسرائیل و آزادی قدس را فراهم می‌کند.

وی گفت: اینکه راه قدس از کربلا می‌گذرد یک معنایش این این است که اربعین قدس را آزاد می‌کند پس تمام شیاطین با اربعین مخالف هستند و نمی‌گذارند احوال اربعین را مردم دنیا بفهمند، ۲۵ میلیون جمعیت پیاده برای خودش عظمتی است، ده‌ها میلیون وعده غذایی، ۴میلیون شیفته از ایران در این هوای گرم بروند و برگردند، این مواکب، اهدای اجناس توسط مردم با این عشق در دنیا نظیر ندارد، دنیا ناجوانمردانه این اخبار را محدود می‌کند، شیاطین نمی‌گذارند، ان‌شالله اربعین زمینه‌ساز آزادی قدس خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار