در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

موکب‌های جهادی امام حسین (ع) در کربلا و نجف برپا می‌شود

«حسن‌پور» از برپایی دو موکب در نجف و کربلا به عنوان اولین و بزرگترین موکب‌های شهرستان‌های لامرد و مهر جهت رفاه حال زوار حسینی خبر داد.
کد خبر: ۶۸۳۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹ - 08August 2024

موکب‌های جهادی امام حسین (ع) در کربلا و نجف برپا می‌شود«محمد حسن‌پور» مدیر اجرایی موکب جهادی امام حسین (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در فارس، از برپایی اولین و بزرگترین موکب شهرستان‌های لامرد و مهر در نجف اشرف خبر داد و اظهار داشت: این موکب در بازه زمانه ده روزه در شهر نجف اشرف پذیرای زوار حسینی خواهد بود.

وی گفت: به منظور رفاه حال زائران حسینی، امسال در دو نقطه از خاک عراق یعنی شهر نجف و کربلا برای اسکان زوار حسینی پیش‌بینی شده است.

حسن پور افزود: خادمان مواکب هفتم صفر عازم کشور عراق می‌شوند که تا بیست و یکم صفر در عراق می‌باشند که به صورت شبانه‌روزی از عزاداران حسینی پذیرایی به عمل می آورند.

این خادمِ حسینی ضمن تشکر و قدردانی از گروه‌های جهادی شهرستان‌های لامرد ومهر خاطرنشان کرد: در این موکب‌ها که به صورت شبانه روزی فعال است بیش از ۶۰نفر از خدام آقا و خانم افتخار نوکری زوار حسینی را برعهده دارند.

وی با بیان این موضوع که خدمت به زوار حسینی یک افتخار بزرگی برای ما است افزود: در اربعین حسینی امسال موکب جهادی امام حسین(ع) در شهر نجف اشرف به آدرس خیابان امام صادق(ع) ۱۰۰ متری حرم مولا علی(ع) از تاریخ ۸صفر (۲۳مرداد) پذیرایی زائران و عزاداران حسینی خواهد بود.

وی با بیان این مطلب که ستاد گم‌شدگان و دریافت امانات نیز در این موکب فعال خواهد بود خاطرنشان کرد: شعبه دیگر موکب امام حسین (ع) در کربلای معلی خیابان روضتین، بوبیات نیز از تاریخ ۱۱ صفر (۲۶مرداد) آماده پذیرایی از زائرین حسینی خواهد بود.

مدیر موکب امام حسین(ع) افزود: مدیران مواکب، کاروان ها و زائران عزیز می توانند جهت هماهنگی هرچه بیشتر با شماره‌های خط عراق (۰۷۸۲۰۳۲۰۸۲۳) و واتس آپ خط ایران (۰۹۱۷۳۸۲۵۳۰۰) تماس حاصل فرمایند.

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها