فرمانده انتظامی کل کشور خبر داد؛

آمادگی پلیس برای خدمت شبانه‌روزی به زائران اربعین/ چاپ بیش از یک و نیم میلیون گذرنامه از ابتدای محرم

سردار رادان گفت: با پیش‌بینی‌ها صورت گرفته، تردد در مرز‌های اربعینی از پنج میلیون تردد عبور می‌کند و پلیس این آمادگی را دارد که به زائران اربعین، شبانه‌روز خدمت کند.
کد خبر: ۶۸۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶ - 08August 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز (پنج‌شنبه) در مرز مهران اظهار داشت: همراهی، همکاری و استقبال مردم برای تأمین گذرنامه زیارتی یعنی طرح «منزل تا منزل» افزایش بسیار خوبی داشته؛ به گونه‌ای که از اول محرم بالغ بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار گذرنامه زیارتی و عادی چاپ شده است.

آمادگی پلیس برای خدمت شبانه‌روزی به زائران اربعین/ چاپ بیش از ۱ و نیم میلیون گذرنامه از ابتدای محرم

سردار رادارن به افزایش تردد در مرز مهران اشاره و بیان کرد: از اول صفر تاکنون در مرز مهران حدود ۳۰ درصد افزایش خروج زائر داشته‌ایم که به این معناست که پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته در خصوص افزایش تردد زائران محقق شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: با پیش‌بینی‌ها صورت گرفته، تردد در مرز‌های اربعینی از پنج میلیون تردد عبور می‌کند و پلیس این آمادگی را دارد که به زائران اربعین، شبانه‌روز خدمت کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خودرو خصوص تردد زائران اربعین حسینی گفت: زائران عزیز در زمان حرکت با خودرو‌ها در مسیر‌های مواصلاتی ضمن پرهیز از عجله و شتاب، در صورت احساس خستگی حتماً استراحت کافی داشته باشند تا ان‌شاءالله با آرامش خاطر بیشتری به مرز‌های اربعینی برسند.

سردار رادان به زائران اربعین حسینی توصیه کرد که با توجه به شدت گرمای هوا و به واسطه پارک خودرو‌های زائران در پارکینگ‌ها، از نگهداری هرگونه مواد آتش‌زایی، اسپری‌ها و یامواد ضدعفونی‌کننده‌ها در داخل خودرو خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگواری نباشیم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار