به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت؛

تجدید میثاق اصحاب رسانه با شهدا در قم

آیین تجدید میثاق اصحاب رسانه استان قم با شهدا و گلباران مزار مطهر شهیدان، امروز به مناسبت روز خبرنگار با حضور جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳ - 08August 2024

تجدید میثاق اصحاب رسانه با شهدا در قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، همزمان با ایام بزرگداشت شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه در آیینی با همکاری خانه مطبوعات و بسیج رسانه استان قم در جوار مزار سردار شهید مهدی زین‌الدین گرد هم آمدند.

در ابتدای این آیین، فخرالدین یوسف‌پور مدیر خانه مطبوعات استان قم در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره طلبه شهید خبرنگار «محمدمهدی شریفی» بر عزم و تلاش اصحاب رسانه در راستای جهاد تبیین و معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و خون شهدا تاکید کرد.

همچنین داود شمس مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم، با بزرگداشت مقام شهدای عرصه رسانه بخصوص بیش از ۱۶۶ خبرنگار شهید غزه، رسالت خبرنگاری در عصر حاضر و ضرورت معرفی استکبار جهانی و معرفی ارزش‌های جبهه مقاومت را موضوعی انکارناپذیر خواند.

در ادامه، اسماعیل شیرازی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با بیان خاطره‌ای از کرامت شهید بزرگوار حجت الاسلام سید مجتبی صالحی خوانساری و جریان معروف امضای سرخ، مسئولیت مهم دیده بانی خبرنگاران نسبت به نقل درست واقعیت‌ها و جلوگیری از هرگونه تحریف را مورد تاکید قرار داد.

همچنین سید حمید سبحانی مسئول انجمن راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم با اشاره به اینکه این انجمن به لحاظ ساختاری و محتوایی، از ظرفیت‌های بسیار زیادی در استان برخوردار است، آمادگی راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را برای همکاری با اصحاب رسانه در زمینه جهاد تبیین و استخراج گنجینه‌های عظیم دستاورد‌های انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت، اعلام کرد.

در پایان، قبور مطهر سردار شهید مهدی زین الدین فرمانده لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) و دیگر شهدای والامقام با حضور مدیران روابط عمومی استانداری، شهرداری، جمعی از خانواده‌های شهدا و مدیران و اصحاب رسانه استان و همراه با اجرای گروه رزمنوازان سپاه، عطرافشانی و گلباران شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار