دیدار فرمانده نیروی هوایی و پدافند هوایی بلاروس با امیر «صباحی‌فرد»

سرلشکر لوکانوویچ با حضور در ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با فرمانده این نیرو دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۸۳۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹ - 08August 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر «آندری یولانوویچ لوکانوویچ» فرمانده نیروی هوایی و پدافند هوایی جمهوری بلاروس با حضور در ستاد نپاجا، با امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار فرمانده نیروی هوایی و پدافند هوایی بلاروس با امیر «صباحی‌فرد»

امیر سرتیپ صباحی‌فرد در این دیدار ضمن خوش‌آمدگویی و خیرمقدم تاکید کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی توسعه روابط متقابل دفاعی و نظامی و اجرای همکاری‌های مشترک در حوزه‌های مختلف آموزشی با نیروی پدافند هوایی بلاروس را دارد.

وی با اشاره به راهبرد استکبار جهانی در مسیر سلطه جویی بر سایر کشور‌ها گفت: استعمار فرانو با حضور استکباری خود در منطقه راه به جایی نبرد و در بیشتر کشور‌ها این رویکرد استکباری با مخالفت‌های شدید مواجه شد و با ظهور قدرت‌های جدید دنیا به سمت چندقطبی شدن حرکت کرد.

امیر صباحی‌فرد افزود: هرچقدر شناخت ما نسبت به استکبار بیشتر باشد، بهتر می‌توانیم با آن‌ها مقابله کنیم.

وی در ادامه با اشاره به کلام نورانی فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) که فرمودند «ایران اسلامی اهل تعرض به هیچ کشوری نیست»، تصریح کرد: با وجود اینکه ما اهل تسلط و تعرض به هیچ کشوری نیستیم، اما در مقابل هرگونه تهدید و سلطه استکباری می‌ایستیم و پاسخی کوبنده به تهدیدات خواهیم داد.

در پایان این دیدار؛ لوح یاد بود (کِرِست) بین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده نیروی هوایی و پدافند هوایی کشور بلاروس مبادله شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار